Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: det skal jeg nok lige hilse ham også sige har også taget en alvors snak med ham idag om at han altså skal ligge lidt anderledes imorgen. Han ligger med benene nedaf og ryggen ud mod mit maveskind, så det er fuldstædnig omvendt af hvordan Viktor lå
det skal jeg nok lige hilse ham også sige
har også taget en alvors snak med ham idag om at han altså skal ligge lidt anderledes imorgen.
Han ligger med benene nedaf og ryggen ud mod mit maveskind, så det er fuldstædnig omvendt af hvordan Viktor lå
Ja okay, det var da noget af en position! Sigurd havde også benene nedad i uge 20, så de mener han har ligget sådan hele vejen igemmen og det var en af grundene til at vendingsforsøget ikke lykkedes. Så ham bettefisen der kan lige så godt få sig vendt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
_-Kathrine-_ skriver: Det kan jo nogle gange være svært at få dem til at høre efter og ligge ordentlig- så håber det bare er derfor!Kommer du med en update?Ja, vi var også afsted idag... Og alt så fint ud... Jeg fik også scannet min livmoderhals fordi jeg har haft rigtig mange plukveer, som har været lidt regelmæssige, men den var 4-5 cm lang og selvom hans hoved stod og hoppede lige direkte på den, udvidede den sig heldigvis ikke... Så det var rart at se at det var ok!!
Det kan jo nogle gange være svært at få dem til at høre efter og ligge ordentlig- så håber det bare er derfor!Kommer du med en update?Ja, vi var også afsted idag... Og alt så fint ud... Jeg fik også scannet min livmoderhals fordi jeg har haft rigtig mange plukveer, som har været lidt regelmæssige, men den var 4-5 cm lang og selvom hans hoved stod og hoppede lige direkte på den, udvidede den sig heldigvis ikke... Så det var rart at se at det var ok!!
hvor dejligt at alt så fint ud med jeres lille fyr
og godt at din livmoder hals også er helt i top!
jo jeg skal nok lige komme med en update imorgen, men det blir nok først sent om eftermiddagen da jeg er på arbejde..
VNB skriver: mange tak! vi tror også håber også på gode nyheder imorgen. Håber at den lille drillepind finder sig en bedre stilling til imorgen og at lægen kan se en flot lille blodåre!
mange tak!
vi tror også håber også på gode nyheder imorgen. Håber at den lille drillepind finder sig en bedre stilling til imorgen og at lægen kan se en flot lille blodåre!
Muhmi skriver: Puha søde... Det lyder godt nok ikke rart Som mange sikkert har skrevet, så er det jo højst sansynligt bare fordi han lå lidt akavet i forhold til at de skulle kunne se den blodåre!! Jeg håber virkelig at scanningen imorgen viser at han er i tiptop stand og bare er en rigtig drillepind, der lige skal forskrække mor og far lidt Kæmpe stort knus og prøv at slappe af i hovedet og få noget god søvn... Eventuelt synes jeg i burde smække en god film på når bettemanden er kommet i køjen og så bare hygge jer og kramme om hinanden uden at tænke så meget over alt muligt
Puha søde... Det lyder godt nok ikke rart
Som mange sikkert har skrevet, så er det jo højst sansynligt bare fordi han lå lidt akavet i forhold til at de skulle kunne se den blodåre!!
Jeg håber virkelig at scanningen imorgen viser at han er i tiptop stand og bare er en rigtig drillepind, der lige skal forskrække mor og far lidt
Kæmpe stort knus og prøv at slappe af i hovedet og få noget god søvn... Eventuelt synes jeg i burde smække en god film på når bettemanden er kommet i køjen og så bare hygge jer og kramme om hinanden uden at tænke så meget over alt muligt
tak søde
ja det er da lidt en træls forskrækkelse at få sig.. MEN vi tror nu altså at alt er som det skal være.
så selvom vi selvfølgelig tænker på det, så er det ikke noget som vi er sådan død nervøse over egentlig.. jeg har en indre følelse af at alt helt sikkert at helt tip top!
det blir bare rart at få vished imorgen, og så håber vi på at den bette fyr har fundet sig en ny yndlings position!
NNL skriver: Ja okay, det var da noget af en position! Sigurd havde også benene nedad i uge 20, så de mener han har ligget sådan hele vejen igemmen og det var en af grundene til at vendingsforsøget ikke lykkedes. Så ham bettefisen der kan lige så godt få sig vendt
jamen så ender det sikkert med kejser snit her også!
jeg har hele tiden tydeligt kunne mærke på sparkede at han ligger med benene nedaf, og han ville slet ikke rokke sig ud af flækken idag...
håber dog han laver en ny yndlings stilling inden uge 40!
Krydser alt hvad der kan krydses for at det hele ser fint ud og at han bare drillede jer!!
michelledam skriver: Åhhh kan godt forstå dine bekymringer. En krammer herfra.Håber de finder ud af imorgen at han bare har lagt på en dum måde.Krydser alting for at det ser fint ud med bette manden
Åhhh kan godt forstå dine bekymringer. En krammer herfra.Håber de finder ud af imorgen at han bare har lagt på en dum måde.Krydser alting for at det ser fint ud med bette manden
mange tak søde
jeg tror at vi får gode nyheder. jeg håber det ihvertfald
VNB skriver: jamen så ender det sikkert med kejser snit her også! jeg har hele tiden tydeligt kunne mærke på sparkede at han ligger med benene nedaf, og han ville slet ikke rokke sig ud af flækken idag... håber dog han laver en ny yndlings stilling inden uge 40!
Ja han når jo nok at vende sig, det var bare Sigurd der var liiidt for stædig, hihi
Omsorgsgiver skriver: Krydser alt hvad der kan krydses for at det hele ser fint ud og at han bare drillede jer!!
jeg tror han er en rigtig lille drillepind håber han ligger "ordenligt" imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128