hvor kan man købe lego primo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.422 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. august 2012

ano14316

Hej

Er der nogen af jer det ved hvor man kan købe Lego Primo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

ano14316 skriver:

Hej

Er der nogen af jer det ved hvor man kan købe Lego Primo. 

nej... kiggede i bilka i sidste uge da lego var på tilbud for jeg gad godt havde noget af det...

Anmeld

13. august 2012

ano14316

Kay skriver:

nej... kiggede i bilka i sidste uge da lego var på tilbud for jeg gad godt havde noget af det...

Jeg kan slet ikke fimde det nogen steder. kkun brugt.. tlnker om det er udgået

Anmeld

13. august 2012

Kay

ano14316 skriver:

Jeg kan slet ikke fimde det nogen steder. kkun brugt.. tlnker om det er udgået

det håber jeg ik... det er super godt til de aller mindste jo.... det er jo nummeret inden dublo  

Anmeld

13. august 2012

Aabye

Primo klodserne ER udgået.. De kan ikke fåes mere.. Så hvis i skal have fat i det skal i købe det brugt..

(Hilsen en hvis nabo arbejder på lego fabrikken med at lave lego... Og som har plaget om at hun skulle tjekke om de lavede primo klodser)

Anmeld

13. august 2012

nielsen80

Du kan kun købe det brugt, da det ikke laves mere.

Anmeld

13. august 2012

Kay

Line - med Bobben skriver:

Primo klodserne ER udgået.. De kan ikke fåes mere.. Så hvis i skal have fat i det skal i købe det brugt..

(Hilsen en hvis nabo arbejder på lego fabrikken med at lave lego... Og som har plaget om at hun skulle tjekke om de lavede primo klodser)

øv!

Anmeld

13. august 2012

Sara_S

Du kunne også kigge på Legos hjemmeside... den er ikke længere en  af deres produkter... 

http://www.lego.com/da-dk/products/

Anmeld

13. august 2012

Aabye

Kay skriver:

øv!

Det er rigtig øv..
Jeg har heldigvis fundet en del brugt på nettet.. Men folk tror godt nok det er vægten værd i diamanter.. Hold op det er dyrt at købe brugt.. Jeg har været heldig et par gange.. Er også nogen gange stødt på primo klodser i genbrugs forretninger.. Så tager jeg det med hjem, putter klodserne i et lagen som jeg binder sammen (eller et dyne betræk) og så får det bare en tur i vaskemaskinen.. Så er jeg i hvert fald sikker på at det er rent

Anmeld

13. august 2012

Kay

Line - med Bobben skriver:

Det er rigtig øv..
Jeg har heldigvis fundet en del brugt på nettet.. Men folk tror godt nok det er vægten værd i diamanter.. Hold op det er dyrt at købe brugt.. Jeg har været heldig et par gange.. Er også nogen gange stødt på primo klodser i genbrugs forretninger.. Så tager jeg det med hjem, putter klodserne i et lagen som jeg binder sammen (eller et dyne betræk) og så får det bare en tur i vaskemaskinen.. Så er jeg i hvert fald sikker på at det er rent

ja var lige på dba  det er jo sindsvae priser folk forlanger for brugt legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.