Jeg skal på "date"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

wamse

Iihh hvor spændende

Held og lykke med din date

Jeg er selv en høj pige, og for mig har det en betydning om han er højere end mig eller ej, så jeg ville ikke kunne se bort fra hans højde, men godt hvis du kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Anonym trådstarter

MarieMor skriver:

Ihh hvor spændende !!! Tillykke med daten

Men du behøver da heller ikke være flov over at ha mødtes på nettet , det er der mange der gør .. Bla min søster og hendes kæreste som har været sammen over 8 år og har to børn sammen 

Tak skal du have. Er rigtig spændt

Jeg ved godt, der er mange, der mødes på nettet i dag, og det er absolut også min eneste måde at møde en mand på som fuldtidsmor, men det føles stadig lidt underligt

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Iihh hvor spændende

Held og lykke med din date

Jeg er selv en høj pige, og for mig har det en betydning om han er højere end mig eller ej, så jeg ville ikke kunne se bort fra hans højde, men godt hvis du kan

Tak skal du have
Jeg er nemlig også høj og har aldrig kunnet forestille mig at være sammen med en, der var lavere end mig, men nu må vi se.

Som Kay siger, hvis han er den rigtige, så betyder højden ingenting, så nu må vi se, om jeg kan se bort fra det

Anmeld

13. august 2012

Mamalou

Er det en bestemt dating side du bruger, når nu du er enlig mor? Eller er det Dating.dk? Jeg spørger fordi jeg selv er enlig, selvom jeg dog ikke vil søge nu, så er det rart at vide

Held og lykke med daten. 

Vh. Louise

Anmeld

13. august 2012

Anonym trådstarter

Er det en bestemt dating side du bruger, når nu du er enlig mor? Eller er det Dating.dk? Jeg spørger fordi jeg selv er enlig, selvom jeg dog ikke vil søge nu, så er det rart at vide

Held og lykke med daten. 

Vh. Louise

Tak skal du have

Jeg vil helst ikke sige hvilken datingside, det er, da jeg så tror, det bliver for let at gætte, hvem jeg er, og jeg ønsker ikke at min familie skal finde ud af dette

Men held og lykke til dig, når du føler dig klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.