Kan I hjælpe piger :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Becks

Hey tøser...

Nu er der rigtig gået kreativitet i den herhjemme...

Jeg har netop bestilt en masse stof til at sy et patchwork tæppe i hånden..

Men nu har jeg fået blod på tanden - jeg "dumpede" symaskine kørekortet i folkeskolen

Men NU skal jeg lære det... Jeg må låne min søsters symaskine, og min reservemor/veninde er tidligere syerske, så hun vil gerne lære mig at begå mig på en symaskine

Til at starte med bliver det nok bare til et par puder til hjemmet, men jeg vil rigtig gerne prøve at sy en sengerand og et par bukser til en kommende baby - Har I nogle links eller andet til skabeloner og/eller DIY´s?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Mette.

Becks skriver:

Hey tøser...

Nu er der rigtig gået kreativitet i den herhjemme...

Jeg har netop bestilt en masse stof til at sy et patchwork tæppe i hånden..

Men nu har jeg fået blod på tanden - jeg "dumpede" symaskine kørekortet i folkeskolen

Men NU skal jeg lære det... Jeg må låne min søsters symaskine, og min reservemor/veninde er tidligere syerske, så hun vil gerne lære mig at begå mig på en symaskine

Til at starte med bliver det nok bare til et par puder til hjemmet, men jeg vil rigtig gerne prøve at sy en sengerand og et par bukser til en kommende baby - Har I nogle links eller andet til skabeloner og/eller DIY´s?

Til bukser vil jeg klart anbefale dig at få fat i et helt enkelt buksemønster fra MiniKrea de er meget nemme og gode for nybegyndere.

Sengerand har jeg også selv lavet - kan eventuelt godt hjælpe dig med en guide til at lave en.

Anmeld

12. august 2012

Becks

Mette. skriver:

Til bukser vil jeg klart anbefale dig at få fat i et helt enkelt buksemønster fra MiniKrea de er meget nemme og gode for nybegyndere.

Sengerand har jeg også selv lavet - kan eventuelt godt hjælpe dig med en guide til at lave en.

Den vil jeg lure på

Uh ja, det må du da meget gerne

Anmeld

12. august 2012

Becks

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.