øhm hvor mange fyre må man tale med på en gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange fyre / kvinder er det i orden at tale med på en gang, når man dater

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

799 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg taler lige nu med 3 fyre over nettet

de er alle fyre i mit lokal område og de er alle meget intra
jeg er bare lidt tilbageholden og vil gerne se dem an osv før jeg lægger beslag på kun en

desuden er det jo sjovt og hyggeligt at tale med dem allesamme, vi griner og pjatter ( over nettet) 

men hvis jeg bliver seriøs med en af dem så stopper jeg alt det andet med det samme

men er jeg langt ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg taler lige nu med 3 fyre over nettet

de er alle fyre i mit lokal område og de er alle meget intra
jeg er bare lidt tilbageholden og vil gerne se dem an osv før jeg lægger beslag på kun en

desuden er det jo sjovt og hyggeligt at tale med dem allesamme, vi griner og pjatter ( over nettet) 

men hvis jeg bliver seriøs med en af dem så stopper jeg alt det andet med det samme

men er jeg langt ude?

Jeg ville sige at der ingen begrænsninger er men hvis en af dem spørger om der er flere om buddet, så bør du være ærlig og sige at du skriver med 2 andre eller hvor mange der end er i billedet på daværende tidspunkt  Det er helt legalt at se sig om. God fornøjelse 

Anmeld

12. august 2012

Muhmi

Well så længe det kun foregår på nettet kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke kan tale med 25 hvis det er det man har lyst, tid og overskud til Der er jo ingen grund til at man kun fisker med én krog

Man skal bare huske at holde styr på hvor mange gange man har fortalt man evt. er lyshåret, søger en sød fyr osv...

Men når man har mødt én af dem og man synes det kunne udvikle sig, så fortæller man lige de andre det

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg ville sige at der ingen begrænsninger er men hvis en af dem spørger om der er flere om buddet, så bør du være ærlig og sige at du skriver med 2 andre eller hvor mange der end er i billedet på daværende tidspunkt  Det er helt legalt at se sig om. God fornøjelse 

takker

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Well så længe det kun foregår på nettet kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke kan tale med 25 hvis det er det man har lyst, tid og overskud til Der er jo ingen grund til at man kun fisker med én krog

Man skal bare huske at holde styr på hvor mange gange man har fortalt man evt. er lyshåret, søger en sød fyr osv...

Men når man har mødt én af dem og man synes det kunne udvikle sig, så fortæller man lige de andre det

ja man skal være ærligt

skal stå min prøve onsdag hvor jeg skal mødes med den ene

Anmeld

12. august 2012

Pige2009

Er enig med de andre synes deT er helt legitimt at skrive med flere

Anmeld

12. august 2012

Lone Jakobsen

stemmer også i da jeg datede på nettet havde jeg også kontakt med flere af gangen. det stopper af sig selv når men først finder en man virkelig bliver int. i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.