Caroline fik min finger i øjet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Maja_4000

Ja , det fik hun igår .. Jeg skulle løfte hende ned fra en tampolin og hun faldt så med hovedet ned i min hånd så hun fik min finger (negl) i øjet .. Hun græd selvfølgelig .. Jeg ved jo godt hvor ondt det gør , at få noget i øjet :/
Her i dag er hun så stadig rød på en plet .. Ville I tage til lægen med sådan noget ? Jeg ved ingenting om øjne
Hun virker slet ikke generet af det , der er ikke betændelse eller andet at se .. Hun er "bare" rød i øjet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Ja , det fik hun igår .. Jeg skulle løfte hende ned fra en tampolin og hun faldt så med hovedet ned i min hånd så hun fik min finger (negl) i øjet .. Hun græd selvfølgelig .. Jeg ved jo godt hvor ondt det gør , at få noget i øjet :/
Her i dag er hun så stadig rød på en plet .. Ville I tage til lægen med sådan noget ? Jeg ved ingenting om øjne
Hun virker slet ikke generet af det , der er ikke betændelse eller andet at se .. Hun er "bare" rød i øjet ..

Ja det ville jeg, der kan være kommet en ridse på hornhinden, som skal behandles.. 

Anmeld

12. august 2012

Maja_4000

ano14316 skriver:

Ja det ville jeg, der kan være kommet en ridse på hornhinden, som skal behandles.. 

Ved du hvordan man behandler det ?

Men ville hun ikke være generet af det så ?

Anmeld

12. august 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Ved du hvordan man behandler det ?

Men ville hun ikke være generet af det så ?

Man får vist noget creme, som man skal smøre øjet med.. 

ved ikke om hun ville være chikaneret.. 

Anmeld

12. august 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Jeg ville også tage et smut forbi lægen - som ano14316 skriver, der kan være kommet en rids på hornhinden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.