Dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Hej i stuerne..

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal have det eller føle..
Jeg blev skilt i marts mdr, og har nu fundet en super fantastisk fyr! Virkelig fantastisk..

Men her begynder min dårlige samvittighed at træde ind, mit barns far arbejder i udlandet så jeg har har barnet i 3 uger og faderen i 5 dage, sådan kører det. Men nu har jeg været hos min kæreste i weekenden og skal være her til imorgen, og mit barn er hos sin farmor og farfar (dette kommer med en indlæggelse også, da jeg var indlagt på sygehuset et par dage med nyre problemer) da jeg skal være i ro og den finder jeg også hos min kæreste, og at jeg ikke vil have mit barn ser mig afkræftet, opkast og sover hele dagen, men føler jeg sætter mit barn til side.

Vil heller ikke hive mit barn med herop, da jeg ikke vil præsentere mit barn for min kæreste før efter noget tid, og han nyder tiden hos sine bedsteforældre.

Men hvad skal jeg gøre? Jeg føler virkelig dårlig samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

trunte89

Jeg synes, at det lyder som en rigtig god måde du har gjort det på. Du har haft tid til at komme dig og dit barn hygger med farmor/farfar.
Hvis du havde haft dit barn hjemme hos dig, havde du jo nok også haft dårlig samvittighed over ikke at kunne være der 100% for dit barn.

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg synes, at det lyder som en rigtig god måde du har gjort det på. Du har haft tid til at komme dig og dit barn hygger med farmor/farfar.
Hvis du havde haft dit barn hjemme hos dig, havde du jo nok også haft dårlig samvittighed over ikke at kunne være der 100% for dit barn.

Jamen det er bare "alt det pasning" der gør mig trist.. Han må endelig ikke føle jeg ikke gider ham..

Anmeld

12. august 2012

trunte89

Anonym skriver:

Jamen det er bare "alt det pasning" der gør mig trist.. Han må endelig ikke føle jeg ikke gider ham..

Sådan tænker ham slet ikke! Og slet ikke hvis han er et sted han er vant til og kan lide at være
Tror nærmere han ville fornemme noget hvis han var hjemme, og du ikke kunne så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.