når man bliver overmandet af moderkærlighed:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Sujan

Sidder og kigger på min smukke og dejlige datter... Nøj hvor jeg elsker hende... Hun er den bedste person i hele verden, trods hun kun er 5 mdr. Gammel. Har bare lyst til at kysse og kramme hende helt vildt.

Kender i det når man bare bliver overvældet af moderkærlighed:-)

Men synes bare de bliver store så hurtigt. Synes snart min baby er væk. Men glæder mig til at lære min pige at kende.

Nu vil jeg kysse videre på min dejlige, smukke fantastiske datter:-) god dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

B&J

Uhhhh jooo den moderkærlighed det er fantastisk....

ville også ønske jeg kunne kysse og kramme min dreng hele tiden... men men men men nu han er 2½år snart og nu gider han ikke mere, han gider ikke mor nej addd siger han hihihihihih

elsker ham bare når jeg ser på ham smiler jeg helt vildt eller griner elsker ham bare så højt troede ikke man kunne få sååå stor en kærlighed til nogle

Anmeld

12. august 2012

Mamalou

Sujan skriver:

Sidder og kigger på min smukke og dejlige datter... Nøj hvor jeg elsker hende... Hun er den bedste person i hele verden, trods hun kun er 5 mdr. Gammel. Har bare lyst til at kysse og kramme hende helt vildt.

Men synes bare de bliver store så hurtigt. Synes snart min baby er væk. Men glæder mig til at lære min pige at kende.

Nu vil jeg kysse videre på min dejlige, smukke fantastiske datter:-) god dag til jer

Det kender jeg alt til... Og utroligt nok, så oplever jeg at moderkærligheden bare vokser og vokser. Det er en helt speciel kærlighed man oplever over for ens lille guldklump 

Anmeld

12. august 2012

babymus77

Uhhh jo min søn er 11 dage i dag...Elsker ham bare så ubetinget højt Har to størrere børn også, og kærligheden til dem er den samme!!! Big time kærlighed til mine 3 børn

Anmeld

12. august 2012

Bebsesmoar

Sujan skriver:

Oh yea hvor jeg kender det! Jeg kan smelte når han griner og når han siger aaaaaa :`) Nåååååååå nuttede lille bebse!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.