Nøj jeg blev forskrækket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. august 2012

MyLove E

Vi har været ude på mands arbejde. Elias går rundt han er ellers blevet så dygtig til gå.
Vi er ved at pakke sammen og skal hjem, da Elias pludselig SKRIGER helt vildt. Jeg løber at hvad jeg kan hen til ham. Han sidder på et klinke gulv og græder helt vildt. Jeg tager ham op og min mand siger " han bløder" Så kom panikken ind over mig. Så bløder han fra munden.

Det bløder fra hans tænder i over munden. Vi kan ikke få ham til drikke noget. Vi ringer til vagtlægen og de siger vi skal give ham is.

NU er han faldt til ro og vi er på vej hen og få is til ham og frokost til os.

Nå jeg igen må få sutten skal vi ha tjekket hans tænder.

Jeg blev så bange det blødte meget.....
Puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Ciss

Håber, det værste er overstået nu.

Det bløder ofte voldsomt i munden, og så er det alligevel utrolig hurtigt overstået. De er hårdføre de små. Mine to har imponeret mig flere gange.

for at det ikke er alvorligt!

Anmeld

12. august 2012

MyLove E

Ciss skriver:

Håber, det værste er overstået nu.

Det bløder ofte voldsomt i munden, og så er det alligevel utrolig hurtigt overstået. De er hårdføre de små. Mine to har imponeret mig flere gange.

for at det ikke er alvorligt!

Det ser ud til han er ok.. Har lige spist en is. Jeg ellers lidt i mod de små skal ha is. Men når man har slået sig og det skal køles så er det ok.
Men det er første gang han bløder Så man bliver lidt bange.

Anmeld

12. august 2012

Krisuer

Tauf skriver:

Vi har været ude på mands arbejde. Elias går rundt han er ellers blevet så dygtig til gå.
Vi er ved at pakke sammen og skal hjem, da Elias pludselig SKRIGER helt vildt. Jeg løber at hvad jeg kan hen til ham. Han sidder på et klinke gulv og græder helt vildt. Jeg tager ham op og min mand siger " han bløder" Så kom panikken ind over mig. Så bløder han fra munden.

Det bløder fra hans tænder i over munden. Vi kan ikke få ham til drikke noget. Vi ringer til vagtlægen og de siger vi skal give ham is.

Puha

Det kan se ret voldsomt ud når de bløder fra munden, vi fik at vide ved vagtlægen da Lukas slog sig i munden første gang at det ofte er fordi det blir blandet med mundvand og savl.

Krydser finger for det ikke er så slemt  

Anmeld

12. august 2012

Janni.

Håber han/i er okay igen. Håber ikke tænderne har taget skade.

Anmeld

12. august 2012

Ciss

Tauf skriver:

Det ser ud til han er ok.. Har lige spist en is. Jeg ellers lidt i mod de små skal ha is. Men når man har slået sig og det skal køles så er det ok.
Men det er første gang han bløder Så man bliver lidt bange.

Man kan godt få hjertet i halsen nogen gange. Og det ser forfærdeligt ud, når de bløder i munden.

Godt at høre, at det går ok nu.

Anmeld

12. august 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Håber han/i er okay igen. Håber ikke tænderne har taget skade.

Han har det fint nu:-):-) Det hjælp med is og pommes frites..

Så sød mor og far kan blive når man kommer til skade:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2012

Becks

Tauf skriver:

Puha

Av for den da  Puha, godt han er rimelig ok igen..

Men I skal altså melde det til jeres forsikrings selskab selvom der ikke er sket noget, men der kan være sket noget, som I først kan se ved de blivende tænder.. Ring evt. til den skole tandlæge I høre til om de vil se ham - Vil de oftest gerne..

Anmeld

12. august 2012

MyLove E

Tauf skriver:

Han har det fint nu:-):-) Det hjælp med is og pommes frites..

Så sød mor og far kan blive når man kommer til skade:-)

Hov det her skulle også ha været med:-):-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2012

MyLove E

Becks skriver:

Av for den da  Puha, godt han er rimelig ok igen..

Men I skal altså melde det til jeres forsikrings selskab selvom der ikke er sket noget, men der kan være sket noget, som I først kan se ved de blivende tænder.. Ring evt. til den skole tandlæge I høre til om de vil se ham - Vil de oftest gerne..

Okay tak. Det må vi nok heller. Men vi har ikke fået lov til mærke hans tænderne endnu. Men vagtlægen sagde vi bare skulle få det gjort i dag også kunne vi tids nok vente med at gå til tandlæge i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.