Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er barnet ellers som det plejer at være? Så ja, så kan jeg ikke se noget problem i det.
Ved man med sikkerhed, at barnet ikke er sig selv pga. tænderne og at det får feber - så nej!
Har stemt ja, da jeg flere gange har sendt Leah afsted.
Hun bliver MEGET selektivt spisende når hun får tænder, men hendes dp tager det i stiv arm. Og Leah bliver tilbudt mad og må nu engang spise hvad der er. Vil hun ikke spise jamen så må hun være sulten.. Det samme kører herhjemme. (hun mangler ikk noget 12½mdr og vejer 10,7)
Hvis hun bliver sulten nok så spiser hun det der bliver serveret.
/Mette
rikkeregnbue skriver: Er barnet ellers som det plejer at være? Så ja, så kan jeg ikke se noget problem i det. Ved man med sikkerhed, at barnet ikke er sig selv pga. tænderne og at det får feber - så nej!
Anonym skriver: H*n er lidt pyldret men ikke noget vildt. Ellers er h*n glad. H*n spiser bare slet ikke som h*n plejer. Det er meget lidt. Og vil helst ikke have andet end yoghurt og frugt. Men jeg tænker det vel bare er at give en portion yoghurt med ved siden af det h*n normalt får med. Så er der ihvertfald noget h*n gerne vil have.
H*n er lidt pyldret men ikke noget vildt. Ellers er h*n glad. H*n spiser bare slet ikke som h*n plejer. Det er meget lidt. Og vil helst ikke have andet end yoghurt og frugt. Men jeg tænker det vel bare er at give en portion yoghurt med ved siden af det h*n normalt får med. Så er der ihvertfald noget h*n gerne vil have.
Det har du fuldkommen ret i Så ville jeg ikke have et problem med at sende ham/hende afsted. Jeg ville nok dog fortælle DP eller VS hvordan det står til, og hvis der bliver noget så ring
rikkeregnbue skriver: Det har du fuldkommen ret i Så ville jeg ikke have et problem med at sende ham/hende afsted. Jeg ville nok dog fortælle DP eller VS hvordan det står til, og hvis der bliver noget så ring
Anonym skriver: Ja det er selvfølgelig også min tanke. At fortælle hvordan det står til
Ja det er selvfølgelig også min tanke. At fortælle hvordan det står til
Ja, bare fortæl hvordan det står til, så de ved det nede i dagplejen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128