Ville i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i sende jeres barn i vs hvis det ikke spiser som det plejer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

789 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Anonym trådstarter

Ville i sende jeres barn i
Vs eller dp hvis det ikke spiser normalt pga tænder?
Søvnen er normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er barnet ellers som det plejer at være? Så ja, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Ved man med sikkerhed, at barnet ikke er sig selv pga. tænderne og at det får feber - så nej!

Anmeld

12. august 2012

Musen5

Har stemt ja, da jeg flere gange har sendt Leah afsted.

Hun bliver MEGET selektivt spisende når hun får tænder, men hendes dp tager det i stiv arm. Og Leah bliver tilbudt mad og må nu engang spise hvad der er. Vil hun ikke spise jamen så må hun være sulten.. Det samme kører herhjemme. (hun mangler ikk noget 12½mdr og vejer 10,7)

Hvis hun bliver sulten nok så spiser hun det der bliver serveret.

/Mette

Anmeld

12. august 2012

Barejegsnartergravid

Min datter spiste ingenting i en uges tid, og hun blev altså sendt afsted, humøret og søvnen var normal...vi har så heller ingen pasningsmuligheder, men tror nu heller ikke hvis vi havde, at vi ville benytte os "bare" pga det

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

Søvnen er normal, h*n er lidt pyldret. Men er mest glad og tilfreds. Feberen er ovre.

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Er barnet ellers som det plejer at være? Så ja, så kan jeg ikke se noget problem i det.

Ved man med sikkerhed, at barnet ikke er sig selv pga. tænderne og at det får feber - så nej!

H*n er lidt pyldret men ikke noget vildt. Ellers er h*n glad. H*n spiser bare slet ikke som h*n plejer. Det er meget lidt. Og vil helst ikke have andet end yoghurt og frugt. Men jeg tænker det vel bare er at give en portion yoghurt med ved siden af det h*n normalt får med. Så er der ihvertfald noget h*n gerne vil have.

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

H*n er lidt pyldret men ikke noget vildt. Ellers er h*n glad. H*n spiser bare slet ikke som h*n plejer. Det er meget lidt. Og vil helst ikke have andet end yoghurt og frugt. Men jeg tænker det vel bare er at give en portion yoghurt med ved siden af det h*n normalt får med. Så er der ihvertfald noget h*n gerne vil have.

Det har du fuldkommen ret i  Så ville jeg ikke have et problem med at sende ham/hende afsted. Jeg ville nok dog fortælle DP eller VS hvordan det står til, og hvis der bliver noget så ring

Anmeld

12. august 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Det har du fuldkommen ret i  Så ville jeg ikke have et problem med at sende ham/hende afsted. Jeg ville nok dog fortælle DP eller VS hvordan det står til, og hvis der bliver noget så ring

Ja det er selvfølgelig også min tanke. At fortælle hvordan det står til

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig også min tanke. At fortælle hvordan det står til

Anmeld

12. august 2012

LR85

Ja, bare fortæl hvordan det står til, så de ved det nede i dagplejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.