Min termins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

AnonymMor

dina1980 skriver:

I dag skulle være den største dag i  mit liv ♥ ♥ ♥ I dag ville være min termins dag, det er 19 uger siden jeg fødte vores lille englebarn Mikkel ♥ ♥ ♥ . Men vi fik ikke lov at beholde ham ♥ Håber engang jeg for lov ♥  Vi Elsker dig Mikkel ♥ 1/4 2012. 26cm 320 gram

Kæmpe kram ved hvad du går igennem, frygter også den dag jeg rammer terminsdagen med min pige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

dina1980

Ja det er ikke en rar dag i dag!tusind tak for alle jeres søde ord og tanker, det varmer meget, vil nyden dagen med min mand og bare være os selv. knus og kram til jer alle dejlige piger her inde

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

12. august 2012

Eliza

12. august 2012

Miss Church

Mange tanker til jer og jeres lille stjerne 

Anmeld

12. august 2012

Mamalou

Jeg håber du kommer igennem dagen på en god måde, selvom det må være svært!

Alt muligt held og lykke til dig og forhåbentlig er der snart en lille spire til jer!

Anmeld

13. august 2012

Tona

dina1980 skriver:

I dag skulle være den største dag i  mit liv ♥ ♥ ♥ I dag ville være min termins dag, det er 19 uger siden jeg fødte vores lille englebarn Mikkel ♥ ♥ ♥ . Men vi fik ikke lov at beholde ham ♥ Håber engang jeg for lov ♥  Vi Elsker dig Mikkel ♥ 1/4 2012. 26cm 320 gram

Det gør mig så ondt for dig. Det er så ufatteligt at sådan noget kan ske. Mange kram og tanker. Hæng på dag for dag og kæmp dig igennem det dag for dag.   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.