Hjælp mig... Ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Hejsa

Nu er tiden tilAmmestop ved at være der... Lillemand er knap ni måneder, har otte tænder, bider under HVER amning.... AVav og skal starte i dp den tyvende han får kun morgenbabs og har kun fået dette de sidste ti dage... Stoppede igår med amning men SH... Hvor gør mine bryster ondt What to dó?? Jeg har siden fødslen haft vildsom meget mælk det er jo dog mindre nu men ikke så lidt så jeg slipper for smerter. Har haft en brystbetændelse og brystbyld og er VILDT bange for at skal det igennem igen hjælp hjælp hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

th

Ønskeønskeønskebarn skriver:

LHejsa

Nu er tiden tilAmmestop ved at være der... Lillemand er knap ni måneder, har otte tænder, bider under HVER amning.... AVav og skal starte i dp den tyvende han får kun morgenbabs og har kun fået dette de sidste ti dage... Stoppede igår med amning men SH... Hvor gør mine bryster ondt What to dó?? Jeg har siden fødslen haft vildsom meget mælk det er jo dog mindre nu men ikke så lidt så jeg slipper for smerter. Har haft en brystbetændelse og brystbyld og er VILDT bange for at skal det igennem igen hjælp hjælp hjælp

Jeg kan huske jeg også have meget mælk jeg brugte en håndpumpe og fik det ud så det ikke gjorder ondt. Måtte jeg gøre i ca 5 dage og så var det næsten væk. Held og lykke

Anmeld

12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Tak for svar malkede du det hele ud?? Hvis jeg gør det holder jeg så ikke bare produktionen oppe?? Har taget toppen klokken syv og har allerede ondt igen

Anmeld

12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Anyone??

Anmeld

12. august 2012

Bella89

Tak for svar malkede du det hele ud?? Hvis jeg gør det holder jeg så ikke bare produktionen oppe?? Har taget toppen klokken syv og har allerede ondt igen

Jeg pumpet kun lige det nødvendige ud dengang jeg stoppet, gjorde det i ca. 1 uge og så holdt mine bryster langsomt op med og lave mælk.

Anmeld

12. august 2012

Madam Blå

Anyone??

Har du overvejet ammestop-piller?

Anmeld

12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Jo har overvejet pillerne men ville jo helst gerne uden jeg må se det på til imorgen eller tirsdag og tage det nødvendige indtil da... Hvor mange gange om dagen kan jeg gøre det??

Anmeld

12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Bella89 skriver:

Jeg pumpet kun lige det nødvendige ud dengang jeg stoppet, gjorde det i ca. 1 uge og så holdt mine bryster langsomt op med og lave mælk.

Hvor mange gange om dagen kan jeg gøre det??

Anmeld

12. august 2012

Bella89

Hvor mange gange om dagen kan jeg gøre det??

Der er ikke rigtigt noget med hvor mange gange det skal gøres, du skal bare gøre det, når du ikke kan holde smerten ud mere i dine bryster, pump ud, så det KUN lige tager trykket i brysterne.

Anmeld

12. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Bella89 skriver:

Der er ikke rigtigt noget med hvor mange gange det skal gøres, du skal bare gøre det, når du ikke kan holde smerten ud mere i dine bryster, pump ud, så det KUN lige tager trykket i brysterne.

Super tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.