Det er bare ikke nemt fortiden :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2012

MyLove E

Det går bare ikke rigtig hjemme os også pt. Søn sover ikke så godt så vi sover heller ikke så godt.
Jeg er sådan en som kan sove på 10 sekunder og min tager en halv til en hel time om det. Men selvom jeg sover hurtig sover jeg SÅ ring for jeg drømmer helt VILDT for tiden.

Så vi er meget trætte og det er søn også for han sover jo heller ikke godt og om dagen sover han heller ikke så meget. Så han er meget pyldret når han kommer hjem.

Jeg har fået noget vikar arbejde et godt stykke fra hvor vi bor. Så det er et værre puslespil at få det hele til gå op med hvem der har bilen og så skal hente og bringe og lave mad..

Min mand og jeg kan bare ikke finde ud at kommunikere fortiden. Så vi enden små skændes eller slet ikke siger noget til hinanden..

Vi har så meget brug for noget alene tid så vi kan finde hinanden igen. Men vi kan ikke finde tid til det eller finde nogen der kan tag søn i flere dage (2-3)

jeg er bare så ked af det for jeg er så bange for at miste min elskede mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Vidunderligeunger

Har I ikke nogle forældre som vil passe? søskende eller lignende. Hvad med en fra VS/DP mod lidt betaling.. Hvis det nu kan være med til at jeres ægteskab kører lidt bedre igen?

knus til dig. jeg kender det godt!!

Anmeld

11. august 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Det går bare ikke rigtig hjemme os også pt. Søn sover ikke så godt så vi sover heller ikke så godt.
Jeg er sådan en som kan sove på 10 sekunder og min tager en halv til en hel time om det. Men selvom jeg sover hurtig sover jeg SÅ ring for jeg drømmer helt VILDT for tiden.

Så vi er meget trætte og det er søn også for han sover jo heller ikke godt og om dagen sover han heller ikke så meget. Så han er meget pyldret når han kommer hjem.

Jeg har fået noget vikar arbejde et godt stykke fra hvor vi bor. Så det er et værre puslespil at få det hele til gå op med hvem der har bilen og så skal hente og bringe og lave mad..

Min mand og jeg kan bare ikke finde ud at kommunikere fortiden. Så vi enden små skændes eller slet ikke siger noget til hinanden..

Vi har så meget brug for noget alene tid så vi kan finde hinanden igen. Men vi kan ikke finde tid til det eller finde nogen der kan tag søn i flere dage (2-3)

jeg er bare så ked af det for jeg er så bange for at miste min elskede mand

Øv hvor træls sender et stort i din retning! Håber snart det bliver bedre!

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

Vidunderligeunger skriver:

Har I ikke nogle forældre som vil passe? søskende eller lignende. Hvad med en fra VS/DP mod lidt betaling.. Hvis det nu kan være med til at jeres ægteskab kører lidt bedre igen?

knus til dig. jeg kender det godt!!

Vi har endeligt nok der vil passe ham. Men dem der er tæt på arbejder i weekender. Og selfølgelig altid de weekender hvor vi ikke skal noget andet.. MEN det er hvis noget med min mor snart har ferie. Så må jeg lige lokke med hende:-)

For det er ved at køre af sporet.

Anmeld

11. august 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls sender et stort i din retning! Håber snart det bliver bedre!

Mange tak søde:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.