Opfølgning på "lav gipsmave"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Malli

Jeg oprettede denne tråd for nogle dage siden

https://www.baby.dk/debat/186647pi1/ordet-er-frit/t il-jer-der-har-lavet-en-gipsafstoebning-af-jeres-m ave-.aspx

Og nu er projekt gipsmave færdig, og den skal til at dekoreres.
Jeg er selv yderst tilfreds med resultatet, og min ide er at kreere den med glas mosaiker, ligesom på billedet nedenfor

Glæder mig til at modtage materialerne med posten, og komme igang med at dekorere!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Dot D

Den skal da nok blive fed... Det ser godt ud

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Den ser rigtig flot ud.. :-) 

Den skal nok blive kanon flot når den er helt færdig, men sikke et arbejde..  Hehe, 

Må jeg spørge hvad du havde indenunder gipsen? Så den ikke sad fast i din hud.. ? 

Anmeld

11. august 2012

Malli

Dot D skriver:

Den skal da nok blive fed... Det ser godt ud

Det håber jeg Glæder mig til at prøve hvordan det er at arbejde med mosaik

Anmeld

11. august 2012

Malli

OktoberMor skriver:

Den ser rigtig flot ud.. :-) 

Den skal nok blive kanon flot når den er helt færdig, men sikke et arbejde..  Hehe, 

Må jeg spørge hvad du havde indenunder gipsen? Så den ikke sad fast i din hud.. ? 

Tak! Ja, det er lidt af et projekt, men vil jo også gerne ha de sidste uger til at gå med noget, så det er nok meget godt med sådan et projekt, hihi

Jeg havde smurt mig godt og grundigt ind i vaseline, og som en så tørrede op, var den til at lirke af, tror dog hvis jeg skulle gøre det igen, at jeg også ville ligge noget mad-film omkring mig. Der var altså nogle steder, den bed sig fast, og det gjorde faktisk rigtig ondt, at få den af på disse steder.

Anmeld

11. august 2012

Dot D

Malli skriver:

Det håber jeg Glæder mig til at prøve hvordan det er at arbejde med mosaik

Det er nemt at arbejde med, har lavet lidt med det i tidens løb. Du kan lave fede bordskånere af resterne

Anmeld

11. august 2012

Malli

Dot D skriver:

Det er nemt at arbejde med, har lavet lidt med det i tidens løb. Du kan lave fede bordskånere af resterne

Tænker om det måske kan være lidt svært, når fladerne de skal sættes på ikke er lige og flade? Og så er jeg stadig lidt i tvivl om, når jeg har sat dem på gipsmaven, om det skal fuges, eller om jeg fra start bare skal sætte mosaikkerne tætte, så der ikke er luft imellem... Jeg har vidst lidt af et projekt for mig hihi... Men fed ide med bordskånerne. Hvis det her går i vasken, så kan familien jo bare få spejl-mosaik bordskånere i julegave hvad sætter man dem på? Bare en træplade?

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Malli skriver:

Tak! Ja, det er lidt af et projekt, men vil jo også gerne ha de sidste uger til at gå med noget, så det er nok meget godt med sådan et projekt, hihi

Jeg havde smurt mig godt og grundigt ind i vaseline, og som en så tørrede op, var den til at lirke af, tror dog hvis jeg skulle gøre det igen, at jeg også ville ligge noget mad-film omkring mig. Der var altså nogle steder, den bed sig fast, og det gjorde faktisk rigtig ondt, at få den af på disse steder.

Ja, så er der da noget at få tiden til at gå med.. 

Jeg går også bare og keder mig, og tæller sekunder, til næste dag, hvor jeg gør det igen.. Hehe

Jeg skal også have lavet en, men jeg har to måneder igen, så tror jeg venter til sidst i september, så den bliver så stor som mulig..  Jeg tror jeg vil bruge film så indenunder, så det ikke kommer til at gøre ondt.. Må jeg spørge om hvor langt du er henne nu hvor du har fået den lavet?

Anmeld

11. august 2012

Malli

OktoberMor skriver:

Ja, så er der da noget at få tiden til at gå med.. 

Jeg går også bare og keder mig, og tæller sekunder, til næste dag, hvor jeg gør det igen.. Hehe

Jeg skal også have lavet en, men jeg har to måneder igen, så tror jeg venter til sidst i september, så den bliver så stor som mulig..  Jeg tror jeg vil bruge film så indenunder, så det ikke kommer til at gøre ondt.. Må jeg spørge om hvor langt du er henne nu hvor du har fået den lavet?

Åh den ventetid, den er ved at være lang nu synes jeg

Ja brug endelig masser af vaseline, jeg tømte næsten en hel bøtte. Og så brug film strammet omkring dig bagefter og husk også at dække trusseområdet. Gipsen kan godt løbe lidt, jeg havde ikke tænkt på at dække så langt ned, så da det gips som var løbet, begyndte at størkne, var det ikke så sjovt længere, det hev lidt tåre frem

Glæd dig til det, det er en sjov oplevelse. Jeg jeg næsten i uge 38, så jeg har også ventet til det sidste og jeg fik min mor til at hjælpe mig med at lave den.

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

Malli skriver:

Åh den ventetid, den er ved at være lang nu synes jeg

Ja brug endelig masser af vaseline, jeg tømte næsten en hel bøtte. Og så brug film strammet omkring dig bagefter og husk også at dække trusseområdet. Gipsen kan godt løbe lidt, jeg havde ikke tænkt på at dække så langt ned, så da det gips som var løbet, begyndte at størkne, var det ikke så sjovt længere, det hev lidt tåre frem

Glæd dig til det, det er en sjov oplevelse. Jeg jeg næsten i uge 38, så jeg har også ventet til det sidste og jeg fik min mor til at hjælpe mig med at lave den.

Puha, det med trussekanten må jeg lige huske også..  Godt man lige kan få råd fra en som lige har prøvet det.. 

Ja, min kæreste har sagt ja til at gøre det på mig, så jeg kan være topløs også, og ikke bare have en sports bh på, vil gerne have man kan se brysterne også, med brystvorterne..

Ja, jeg venter også lidt endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.