Rikkeas skriver:
Hej chicks - så er det lige nyt til trådene.
Torsdag eftermiddag da jeg henter min skattepige, har hun fået feber henne i dagplejen. Hendes feber er ikke synderlig høj resten af det døgns tid, men jeg holder hende hjemme igår (fredag) da hun stadig havde øget temperatur og var lidt sløj. Ved 17 tiden igår målte jeg så hendes temperatur, da jeg syntes hun var blevet for varm til at jeg følte mig sikker - så jeg målte hende til at have 40,3 og jeg fik et mindre panikanfald, og fik kontaktet min mor der beroligede mig. En time senere var den steget til 40,5 - og hun lå med lettere åbent vindue iført kun ble. Jeg fik ringet til vagtlægen, og vi tog derind. Han tjekkede øre, hals, lyttede hjerte og lunger og sagde at der intet var, andet end en virus infektion som ville foretage sig selv. Da vi forlod stedet, sagde kæresten at ham der vagtlægen da godt nok var noget for sig selv!
Imorges (lørdag) vågnede hun tidligt og opførede sig som om hun aldrig havde været syg. Men efter middagsluren ved 1430 tiden var hun atter blevet megavarm, og jeg tog feberen der lå på 40,2 og jeg fik hevet hende ud i badebassinet, hvor hun så sad resten af eftermiddagen og hyggede sig. Senere målte jeg hende igen, og den lød på 40,4 - fluks ringer jeg til vagtlægen, og de siger at temperaturen ikke er så vigtigt, men det hvordan jeg har kontakt til hende - og kontakten er fin, hun både drikker og spiser (lidt). Jeg nævner så, at sidste gang hun havde SÅ høj feber var da hun havde urin vejs infektion for 2 mdr siden. Nå, jamen så måtte jeg få en urin prøve fra hende, og komme derind. Så 30 minutter senere fik jeg en tid, og en veninde og jeg tog derind.
Urinen blev stix'et derinde, og det viste sig så, at der var for meget nitrat i - colibakterier.. Vagtlægen tilbød mig ikke noget mod det, men spurgte istedet: " Hvad laver I så hér?" Jeg svarede:" Hun har meget høj tempatur". Han svarede mega flabet:" Jaah, men hvorfor er du så ikke gået til egen læge - hvis det har stået på i flere dage?" Jeg forklarede så det fra episoden igår, og alligevel svarede han:" Jaa, men det er altid bedst at gå til egen læge!" JA, DET ER JEG SGUDA KLAR OVER, DIN IDIOT, MEN HVAD HJÆLPER DET MIG NU!??!?!?!? 

Han så i hendes journal, at hun havde fået noget mod blærebetændelse før - så det fik hun da ''bare'' igen
.
Hvis jeg ikke selv havde nævnt det med blærebetændelse var det aldrig blevet opdaget!?!!??!! 
Desuden spurgte min veninde, der var taget med mig, om hun måtte få et enkelt forbindingsplaster - " nej, det kunne hun jo bare købe på apoteket"

Kæft en spasser-lorte-røvpuler-pik nar!!!!!
Men jeg fik hentet medicinen men nu har hun sovet siden vi kom hjem, så jeg må lige vente med at få noget i hende 
Nu kender du jo heller ikke lægen og ved ikke hvordan han taler normalt. Det er lidt ligesom jeg havde en lærer der lød helt vild streng, men i virkeligheden var hun bare så sød.