Hvis nogen vil lære at hækle eller strikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2012

kirsti

Når der postes kreatråde med hæklede ting er der tit nogen der skriver de gerne ville lære. Hvis nogen af jer gerne vil lære at hækle og/eller strikke kan vi sagtens lave en dag herhjemme (på Falster) hvor i kan prøve det af, lære gerne fra mig i siger bare til (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Plysbjørnen

kirsti skriver:

Når der postes kreatråde med hæklede ting er der tit nogen der skriver de gerne ville lære. Hvis nogen af jer gerne vil lære at hækle og/eller strikke kan vi sagtens lave en dag herhjemme (på Falster) hvor i kan prøve det af, lære gerne fra mig i siger bare til (:

Jeg ville umådeligt gerne lære at hækle... Men synes da godt nok at falster er lige lovligt langt væk...

Anmeld

11. august 2012

Glad Giraf

kirsti skriver:

Øv det var et rigtig sødt tilbud...
Bor dog i nordsjælland så der er lidt langt

Anmeld

11. august 2012

kirsti

Ja det er nok langt for mange (:

Anmeld

13. september 2012

kirsti

Da der er nogen fra et andet site der gerne vil lære at hækle/strikke skal jeg/vi til at finde en dato så hvis nogen herinde fra vil være med så kan i nå det endnu

Anmeld

13. september 2012

M (:

kirsti skriver:

Øv, mega godt tilbud, men der er sgi langt fra Randers! 

Anmeld

13. september 2012

HeidiØ

Øv der er osse langt til Malling, vil rigtig gerne lære at hækle!!

Anmeld

13. september 2012

kirsti

youtube er altså rigtig godt hvis man vil prøve at lære det selv

Anmeld

13. september 2012

Ka+Ma=Be

kirsti skriver:

youtube er altså rigtig godt hvis man vil prøve at lære det selv

Lige præcis! Sådan lærte jeg at hækle

Anmeld

13. september 2012

kirsti

....og brænder det helt på skriver i bare så skal jeg gerne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.