De tænder altså!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Mother-love

Hej piger.
(isabella snart 15 mdr)
Isabella har to hjørnetænder på vej i undermunden, to kindtænder samt to kindtænder i overmunden.

Hun har haft lidt feber, er mega skabet, vil ikke spise.
Åhh jeg synes det er hårdt for tiden. Hun er i tigerspring på samme tid. Vi giver hende junior panodil. Det eneste hun vil spise lidt af er yoghurt og koldt frugt. Gummecreme hjælper ikke.
Har i nogle gode råd? Hvor langt tid tager det for hende at komme over det? Er ret sikker på at at de er brudt frem men måske der stadig er en eller to der ligger og lurer siden den smugle feber.
Andre der har prøvet at deres tumling har fået så mange tænder på en gang? Isabella har altid fået to tænder på engang.
Hvornår er de normalt over alle de tandfrembrud?

Hilsen en mor der synes det er lidt hårdt at være mor de her dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

B&J

Daniel er en af dem de virkelig har skab problemer, der er ingen ting der virker.. men vi giver daniel det at spise han ønsker for de har gjordt ondt feber og rød numse de har virkelig været onde ved ham.... og det var alt imellem 1uge til 3hele uger  og nogle gange mere hvis der er flere på vej samtidlig....

men lover det nok skal gå over igen men puhh hvor er det hårdt

Anmeld

11. august 2012

Mother-love

B&J skriver:

Daniel er en af dem de virkelig har skab problemer, der er ingen ting der virker.. men vi giver daniel det at spise han ønsker for de har gjordt ondt feber og rød numse de har virkelig været onde ved ham.... og det var alt imellem 1uge til 3hele uger  og nogle gange mere hvis der er flere på vej samtidlig....

men lover det nok skal gå over igen men puhh hvor er det hårdt

Puha, så har i vel haft ham hjemme? Jeg meldigte isabella syg i fredags. Da det startede der. Jeg vil self ikke sende hende i vs før hun spiser normalt igen. Nattesøvnen var normal fra igår til i dag heldigvis

Anmeld

11. august 2012

B&J

michelledam skriver:

Puha, så har i vel haft ham hjemme? Jeg meldigte isabella syg i fredags. Da det startede der. Jeg vil self ikke sende hende i vs før hun spiser normalt igen. Nattesøvnen var normal fra igår til i dag heldigvis

jamen så længe han ingen feber har kommer han godt nok afsted men vores dp ved han er en små spiser og har altid været det og hun tager det helt roligt når han får tænder for så ved hun hvordan han spiser

men hvis han har feber eller er meget meget pivet jamen så har min mor taget ham og det elsker han

Anmeld

11. august 2012

HeXeri

michelledam skriver:

Hej piger.
(isabella snart 15 mdr)
Isabella har to hjørnetænder på vej i undermunden, to kindtænder samt to kindtænder i overmunden.

Hun har haft lidt feber, er mega skabet, vil ikke spise.
Åhh jeg synes det er hårdt for tiden. Hun er i tigerspring på samme tid. Vi giver hende junior panodil. Det eneste hun vil spise lidt af er yoghurt og koldt frugt. Gummecreme hjælper ikke.
Har i nogle gode råd? Hvor langt tid tager det for hende at komme over det? Er ret sikker på at at de er brudt frem men måske der stadig er en eller to der ligger og lurer siden den smugle feber.
Andre der har prøvet at deres tumling har fået så mange tænder på en gang? Isabella har altid fået to tænder på engang.
Hvornår er de normalt over alle de tandfrembrud?

Hilsen en mor der synes det er lidt hårdt at være mor de her dage.

Her fik drengen også sine tænder i sæt med ganske få dages mellemrum fra de var fremme, til næste par begyndte at drille. Det var 6 rigtigt hårde måneder. Eneste fordel: Det går stærkt. 
Vi fik noget lokalbedøvende af lægen, duppes på med en vatpind, smager og lugter af nelliker, men det tog smerten næsten omgående.
Han gad ikke bideringe, men kold frugt var et hit. Især banan og melon.

Hold ud, er vist det eneste gode råd jeg kan give  

Anmeld

11. august 2012

Mother-love

HeXeri skriver:

Her fik drengen også sine tænder i sæt med ganske få dages mellemrum fra de var fremme, til næste par begyndte at drille. Det var 6 rigtigt hårde måneder. Eneste fordel: Det går stærkt. 
Vi fik noget lokalbedøvende af lægen, duppes på med en vatpind, smager og lugter af nelliker, men det tog smerten næsten omgående.
Han gad ikke bideringe, men kold frugt var et hit. Især banan og melon.

Hold ud, er vist det eneste gode råd jeg kan give  

Tak for dit svar. vi må bare holde ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.