tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Sujan

Min datter er 4,5 måned og der er allerede brudt en tand frem..
Hun er så pylret. Har set mange anbefaler at give rugbrød eller kold frugt til at køle eller hjælpe med at klø... Men fuld ammer stadig og hun har aldrig fået andet end min mælk...

Så nogle gode råd? Har et par bide ringe. Men de er ligesom for store til at hun kan styre dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

rogerrasch

Sujan skriver:

Hun er så pylret. Har set mange anbefaler at give rugbrød eller kold frugt til at køle eller hjælpe med at klø... Men fuld ammer stadig og hun har aldrig fået andet end min mælk...

Så nogle gode råd? Har et par bide ringe. Men de er ligesom for store til at hun kan styre dem..

jeg har en søn på 5 måneder som har 2 tænder i undermunden nu, jeg gør ikke det store ved det udover at hjælpe ham med hvordan kan skal bruge bideringene også får han da lidt smagsprøver fra min rugbrødsmad men husker du at lægge bideringene i køleskabet?? 

Anmeld

11. august 2012

Sujan

rogerrasch skriver:

jeg har en søn på 5 måneder som har 2 tænder i undermunden nu, jeg gør ikke det store ved det udover at hjælpe ham med hvordan kan skal bruge bideringene også får han da lidt smagsprøver fra min rugbrødsmad men husker du at lægge bideringene i køleskabet?? 

Nej har ikke lagt den i køleskabet fordi jeg troede ikke hun ville få så tidligt.. men den virker være så stor til at hun kan styre den.. tror vi vil ud og se om man kan få nogle mindre:-)

Bruger du børnepenodil eller noget?

Anmeld

11. august 2012

rogerrasch

Sujan skriver:

Nej har ikke lagt den i køleskabet fordi jeg troede ikke hun ville få så tidligt.. men den virker være så stor til at hun kan styre den.. tror vi vil ud og se om man kan få nogle mindre:-)

Bruger du børnepenodil eller noget?

nej jeg bruger intet jeg fortsætter bare som normalt med en mere sur knægt til tider 

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Du kan få noget på apoteket som hjælper på kløende gummer når de er ved at få tænder på apoteket

Anmeld

11. august 2012

Clisolka

Sujan skriver:

Noget til at smøre gummerne med - det var et hit herhjemme  Vi købte AftaMed i håndkøb på apoteket 

Anmeld

11. august 2012

Sujan

Babymor2010 skriver:

Noget til at smøre gummerne med - det var et hit herhjemme  Vi købte AftaMed i håndkøb på apoteket 

Kan være jeg skal prøve det:-) tak for svar

Anmeld

11. august 2012

Clisolka

Sujan skriver:

Kan være jeg skal prøve det:-) tak for svar

Jeg prøvede det selv da jeg havde tandpine, og det virker efter et par sekunder 

Anmeld

11. august 2012

modesty

En agurkestang hvor du skærer det bløde fra. Læg den i køleskabet til den er helt kold og lade hende gumle/sutte på den. Hun kommer ikke til at spise noget, det er blot for at få effekten fra det kølige.

Anmeld

11. august 2012

Sujan

modesty skriver:

En agurkestang hvor du skærer det bløde fra. Læg den i køleskabet til den er helt kold og lade hende gumle/sutte på den. Hun kommer ikke til at spise noget, det er blot for at få effekten fra det kølige.

Tak for råd.. ja er jo ikke meget for hun spiser noget, da hun som sagt aldrig har fået andet end min mælk men hvis hun ikke kan spise den så skal det helt sikkert prøves.. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.