lidt fjollet har brug for jeres hjælp og ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. august 2012

Marjansen

hej jeg har et lille tosset spørgsmål- jeg er desværre alt for ivrig så tog en g test-idag men den viste selvfølgelig negativ    og her er det fjollet så mit månedlige skal først ca komme om 14 dage - kan jeg så overhoved se noget mener ik man kan før efter første udeblivelse ? så skal jeg stole på det eller vente til det udebliver kan ik helt huske reglerne inde for det  

har haf trælse menses smerter her de sidst dage og igen først ca 14 dage inden jeg skal have det - hvad kan de små niv smerter være ? nogen ideer eller nogen der kender til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Sandra1985

Marjansen skriver:

hej jeg har et lille tosset spørgsmål- jeg er desværre alt for ivrig så tog en g test-idag men den viste selvfølgelig negativ    og her er det fjollet så mit månedlige skal først ca komme om 14 dage - kan jeg så overhoved se noget mener ik man kan før efter første udeblivelse ? så skal jeg stole på det eller vente til det udebliver kan ik helt huske reglerne inde for det  

har haf trælse menses smerter her de sidst dage og igen først ca 14 dage inden jeg skal have det - hvad kan de små niv smerter være ? nogen ideer eller nogen der kender til det? 

Du kan ikke se noget på en test endnu - først om 14 dage desværre  men men men... Jeg havde små niv og menstruationslignende smerter og rumlen i underlivet inden jeg kunne tage en test og jeg er gravid i 9. uge nu  så måske er det et godt tegn...? Måske, måske ikke... Du må væbne dig med tålmodighed selvom det er vildt svært...!  

Knus fra Sandra

Anmeld

11. august 2012

Jupiter

Marjansen skriver:

De smerter du har nu kan være ægløsningssmerter, og så er det jo først nu i skal til at lave baby

Anmeld

11. august 2012

Ciss

Marjansen skriver:

Jeg tror ikke, at testen betyder noget som helst på nuværende tidspunkt.

Selvom man kan teste efter udebleven mens, er vi vist flere som har oplevet først at kunne teste positivt "længe" efter.

Anmeld

11. august 2012

Laulund87

Det er nok lige omkring tidspunktet nu at du har ægløsning og det kunne også forklare smerterne, så du kan slet ikke se noget på en test nu. Det er nok nærmere nu du kan blive gravid.

Anmeld

11. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Undskyld mig,men hvis din mens først skal komme om 14 dage,siger det da sig selv,at du skal have ÆL nu,og derfor måske ondt. 

Anmeld

11. august 2012

Becks

Baby er jo slet ikke blevet lavet endnu

Det er tiden for ÆL, så det er nu I skal sexe løs og så kan du teste om 14 dage

Anmeld

11. august 2012

NNL

Tænker også at det sandsynligvis er ægløsningen du kan mærke - så det er nu  I skal "hygge"

Held og lykke med projekt baby. Og som du siger, er det først efter udeblevet menstruation du kan stole på en graviditetstest Til gengæld kan du købe ægløsningsteste og se om det er dét, du kan mærke...

Anmeld

12. august 2012

Marjansen

det var desværre ik min ægløsning  jeg kunne mærke  efter de test man kan bruge   skummelt.  nå jaja  det nok bare kroppen der skal brok sig lidt så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.