Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Denne lækre dragt sælges.Er brugt meget lidt, i alt ca 5 gange.Intet synligt slid overhovedet, vasket en gang.Kom med et bud Christina
Denne lækre dragt sælges.Er brugt meget lidt, i alt ca 5 gange.Intet synligt slid overhovedet, vasket en gang.Kom med et bud Christina
Er den stor i størrelsen? Min søn er en str. 68 nu og hvis den er stor, ville han måske kunne passe den, for den er da bare for lækker!!
LykkeB skriver: Er den stor i størrelsen? Min søn er en str. 68 nu og hvis den er stor, ville han måske kunne passe den, for den er da bare for lækker!!
Valle81 skriver: Hmm, jeg aner det ikke og ja det er vildt skøn min dreng voksede bare alt for hurtig ud af denJeg ved ikke om den er stor i str men kan lige måle den på du har lidt at forholde dig til
Hmm, jeg aner det ikke og ja det er vildt skøn min dreng voksede bare alt for hurtig ud af denJeg ved ikke om den er stor i str men kan lige måle den på du har lidt at forholde dig til
Det må du meget gerne. Det ville jo være ærgerligt, hvis han aldrig når at komme i den.
LykkeB skriver: Det må du meget gerne. Det ville jo være ærgerligt, hvis han aldrig når at komme i den.
Valle81 skriver: 150 plus porto
150 plus porto
Jeg vil gerne købe den til de 150 + porto.
sus73 skriver: Jeg vil gerne købe den til de 150 + porto.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128