hund der spiser hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

som denne:

http://www.dollardog.dk/shop/leo-extra-574p.html 

så kan du bygge dem sammen og der er forskellige slags så sværhedsgraden kan sættes op

hun gidder ik lege med legetø med mindre det er bolde... så tror ik de vil gøre lykke...

men har lige fundet hendes aktivitets bold til godbidder og har fyldt mad i så hun får mad... hun spiser nemlig ik det hun kaster op som andre hunde ellers gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

hun gidder ik lege med legetø med mindre det er bolde... så tror ik de vil gøre lykke...

men har lige fundet hendes aktivitets bold til godbidder og har fyldt mad i så hun får mad... hun spiser nemlig ik det hun kaster op som andre hunde ellers gør...

det ER aktivitet ikke alm legetøj men aktivitet mener der stadigvæk er en demo oppe i butikken så man kan prøve

Anmeld

10. august 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

det ER aktivitet ikke alm legetøj men aktivitet mener der stadigvæk er en demo oppe i butikken så man kan prøve

kunne godt være jeg lige skulle svinge forbi næste gang vi er der oppe af

normalt rør hun ik andet end bolde... og mad... havde en kegle til hende med godbidder i og den gad hun slet ik... men bolden med guffer i er bare skøn  

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Vores hund spiste også hurtigt, så det endte altid med at hun kastede op.. Men nu når hun får hendes mad så putter jeg vand i. det gør at hun ikke kan sluge det uden at drikke noget.. Nu har hun ikke kastede op i 2 måneder..

Anmeld

10. august 2012

Kay

annecatrine88 skriver:

Vores hund spiste også hurtigt, så det endte altid med at hun kastede op.. Men nu når hun får hendes mad så putter jeg vand i. det gør at hun ikke kan sluge det uden at drikke noget.. Nu har hun ikke kastede op i 2 måneder..

vand nede i maden?? hvor meget??

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Kay skriver:

vand nede i maden?? hvor meget??

skålen bliver fyldt med tørkost og så vand i så det næsten dækker vandet..

Når hun er færdig med at spise er alt væk..  Så ved jeg også at hun får væske nok..

Anmeld

10. august 2012

Kay

annecatrine88 skriver:

skålen bliver fyldt med tørkost og så vand i så det næsten dækker vandet..

Når hun er færdig med at spise er alt væk..  Så ved jeg også at hun får væske nok..

tror ik vores mangler væske.. hun drikker rigtig meget på en dag... så meget at vi har måte købe en stører skål for ik at fylde den hele tiden... som i mange gange om dagen... nu fylder vi den "kun" 2-3 gange

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Kay skriver:

tror ik vores mangler væske.. hun drikker rigtig meget på en dag... så meget at vi har måte købe en stører skål for ik at fylde den hele tiden... som i mange gange om dagen... nu fylder vi den "kun" 2-3 gange

Hold da op. Den drikker da meget.. Tror vores vandskål kan holde i to-tre dage hvis det var.. Hun drikke næsten aldrig.. Så nu bliver hun "tvunget" til det.. 

Anmeld

10. august 2012

Kay

annecatrine88 skriver:

Hold da op. Den drikker da meget.. Tror vores vandskål kan holde i to-tre dage hvis det var.. Hun drikke næsten aldrig.. Så nu bliver hun "tvunget" til det.. 

ja så kan jeg godt forstå i "tvinger" hende til at drikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.