kostråd under PB

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: må manden spise rødt kød under PB

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Alarnna

Ligesom vi, når vi er blevet gravide, helst skal holde os fra rødt kød... skal mænd så også mens vi er igeng med projekt baby

Er der flere gode kostråd til PB ? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

bette bebs

What the f... må vi ikke spise rødt kød under PB? Det anede jeg ikke!!  Har lige spist en stor fed lækker bøf på knap 300 g og det samme har min mand. ØV. Hvad har det af fetilitets betydning?

Anmeld

10. august 2012

twinny

Alarnna skriver:

Ligesom vi, når vi er blevet gravide, helst skal holde os fra rødt kød... skal mænd så også mens vi er igeng med projekt baby

Er der flere gode kostråd til PB ? :-)

jeg tænker, hvor skulle de ikke må det?

Så har stemt ja...

Anmeld

10. august 2012

twinny

hellemi skriver:

What the f... må vi ikke spise rødt kød under PB? Det anede jeg ikke!!  Har lige spist en stor fed lækker bøf på knap 300 g og det samme har min mand. ØV. Hvad har det af fetilitets betydning?

Det må man vidst også godt. Det er når man gravid man ikke må.

Ellers er der noget jeg er glippet Spiste mange rødde bøffer under PB

Anmeld

10. august 2012

Alarnna

så vidt jeg har forstået er det ikke at vi ikke MÅ men at det under PB gælder om at spise så sundt som muligt og rød kød er ikke sundt...
Men nu er det også bare hvis man skal gå helt til extremerne :-)

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

twinny skriver:

Det må man vidst også godt. Det er når man gravid man ikke må.

Ellers er der noget jeg er glippet Spiste mange rødde bøffer under PB

uhh tak, vil slet ikke kunne undvære det røde kød Hvilken skade gør de når man er gravid?

Anmeld

10. august 2012

twinny

hellemi skriver:

uhh tak, vil slet ikke kunne undvære det røde kød Hvilken skade gør de når man er gravid?

Der er en bakterie i rødt kød som gravide ikke må spise. Men prøv at google det.  

Jeg var ved at dø over jeg ikke måtte spise røde bøffer, da jeg var gravid og lige en grill sæsonen.  

Anmeld

10. august 2012

bette bebs

twinny skriver:

Der er en bakterie i rødt kød som gravide ikke må spise. Men prøv at google det.  

Jeg var ved at dø over jeg ikke måtte spise røde bøffer, da jeg var gravid og lige en grill sæsonen.  

ej hvor nederen. Alt andet end mit røde kød. Hmm, så må jeg jo bare nyde det endnu mere inden jeg for h... snart står med de to streger  Men på den anden side, herhjemme er røde kød lig rødvin, og rødvinen ryger også ud til højre når den tid kommer, så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.