Hvordan ømme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.675 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . 

Hvordan havde i ømme bryster? og hvornår begyndt det?

jeg er idag 2+6 har siden i går aftes haft meget ondt i lænden, 

samt , sådan sammentrækninger i bryst? eller som om det svier/prikker hårdt ..  + jeg har sådan mælke hvid udflåde som jeg tørre væk vær gang jeg har tisset . 

er dette et tegn på noget måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger . 

samt , sådan sammentrækninger i bryst? eller som om det svier/prikker hårdt ..  + jeg har sådan mælke hvid udflåde som jeg tørre væk vær gang jeg har tisset . 

SLET INGEN?

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger . 

???

Anmeld

15. august 2012

babyonboard

Hej med dig

Du er slet ikke i tvivl hvis du får ømme bryster. Da jeg blev gravid kunne jeg knap nok have en BH på så ondt gjorde de, eller en stram jakke eller bluse, det føltes som om jeg havde 2 kæmpe store hudafskrabninger på hvert bryst. Jeg mener jeg fik ømme bryster da jeg var 4 + 3-4 stykker og vil mene at når du kun er 2+6 så har ægget kun lige sat sig fast hvis du er gravid. jeg kunne teste svagt positiv da jeg var 3+4 ca. 

Håber du kan bruge mit svar til noget  du må have en god aften. 

Anmeld

15. august 2012

missie20

Anonym skriver:

Hej piger . 

Jeg havde allerede ømme bryster i uge 4+, når jeg fx hoppede eller havde vild sex hehe. Ved ikke med udflåden, hvis du ikke plejer og have det så er der i hvert fald tegn på der sker et eller andet i kroppen.
Men en anden ting er du kan ikke være i uge 2+6.
Den dag du går 1 dag over tid, og du tester positiv er du 4+1

Anmeld

15. august 2012

1Wish

missie20 skriver:

Jeg havde allerede ømme bryster i uge 4+, når jeg fx hoppede eller havde vild sex hehe. Ved ikke med udflåden, hvis du ikke plejer og have det så er der i hvert fald tegn på der sker et eller andet i kroppen.
Men en anden ting er du kan ikke være i uge 2+6.
Den dag du går 1 dag over tid, og du tester positiv er du 4+1

Hvad mener du med man ikke kan være 2+6?

Det kan man da i aller højeste grad

Man er jo ikke lige pludselig i uge 4 uden at have været i 1, 2 og 3 

Anmeld

15. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej piger . 

jeg tror ærligtalt du har ægløsning når du er "2+6" ... 

hvidligt udflåd og ømme bryster forekommer hos nogle kvinder sammen med ægløsningen. den slog ikke fejl hos mig hver gang...  fik ømme bryster ca 14 dag før hver menstration. 

det kan være hormonet progesteron kroppen danner når du har ægløsning der påvirker dine bryster, da progesteron danner vand i dit kropsvæv som oftest kan mærkes i brysterne. lige så snart du får din menstration (hvis altså ikke ægget er blevet befrugtet), forsvinder de ømme bryster igen, fordi progesteron niveauet falder og du tisser den overflødige væske ud.

Håber det gav mening.

Anmeld

15. august 2012

1Wish

Anonym skriver:

Hej piger . 

Det er vist meget forskelligt fra kvinde til kvinde - Nogle mærker intet indtil længere ind i graviditeten mens andre mærker noget tidligt. 

Har du aldrig haft ømme bryster optil mens f.eks? eller under ægløsning. For nogle mens symp. kan godt ligne graviditets symp. og omvendt  

Jeg mærkede det som smerte i siderne af brysterne og som om kirtlerne voksede hvilket også gjorde brysterne større. Fra ca. 3+5 og så blev de efterfølgende kun mere ømme

Anmeld

15. august 2012

132319

1Wish skriver:

Hvad mener du med man ikke kan være 2+6?

Det kan man da i aller højeste grad

Man er jo ikke lige pludselig i uge 4 uden at have været i 1, 2 og 3 

Men de første to uger er man jo ikke gravid. Uge 2 finder undfangelsen som regel sted og så kan man teste omkring to uger efter.

Derfor må du være 4+6

Anmeld

15. august 2012

1Wish

132319 skriver:

Men de første to uger er man jo ikke gravid. Uge 2 finder undfangelsen som regel sted og så kan man teste omkring to uger efter.

Derfor må du være 4+6

Nu er det ikke mig der mener at være 2+6

Men prøv at tage sådan en terminsberegner så kan du se at man er "gravid" 2 uger inden undfangelsen og derfor godt kan være 2+6

Det er fordi man ikke kan regne undfangelsen helt præcist ud. og derfor de fleste heller ikke føder på den bestemte terminsdag, men ofte går over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.