:'( Min søn faldt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. august 2012

twinny

Hej tøser.

Min ene søn er faldet og slået hovedet ret hårdt i dag. Han har fået nogle ordentlige hudafskrabninger og et blå mærke.  

Han græd rimelig meget lige bagefter. Men han har hverken været sløv, kastet op eller noget. Han har været glad og leget som normalt. Spist rigtig meget her til aften. Der var ingen problemer med at ligge ham i seng.

Det skete kl 15 ca.

Spørgsmålet er nu, skal jeg stadigvæk vække ham hver anden time???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

NinaNymannMadsen

twinny skriver:

Hej tøser.

Min ene søn er faldet og slået hovedet ret hårdt i dag. Han har fået nogle ordentlige hudafskrabninger og et blå mærke.  

Han græd rimelig meget lige bagefter. Men han har hverken været sløv, kastet op eller noget. Han har været glad og leget som normalt. Spist rigtig meget her til aften. Der var ingen problemer med at ligge ham i seng.

Det skete kl 15 ca.

hvis han har været som han plejer så lad ham sove. har han dog været ved siden af sig selv siden faldet så ville jeg holde øje.
der skal rigtig meget til for at små børn får hjernerystelse

Anmeld

10. august 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Hej tøser.

Det skete kl 15 ca.

Årh et stort til dig søde (og selvfølgelig også til din dejlige søn)

Anmeld

10. august 2012

twinny

NinaNymannMadsen skriver:

hvis han har været som han plejer så lad ham sove. har han dog været ved siden af sig selv siden faldet så ville jeg holde øje.
der skal rigtig meget til for at små børn får hjernerystelse

Der har ingenting været. Hverken med det ene eller andet. Han spiste 10 min efter han faldt en hel flaske på 240 ml og så gange risengrød også en flaske igen på 240 ml. Og lege med sin bror.

Jeg kan jo bare tjekke til ham imens han sover?

Anmeld

10. august 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Anmeld

10. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg vil også sige at hvis han har været som vanlig så lad ham sove. Men hvis du er i tvivl så ring til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

10. august 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har så dårlig samvittighed.  Men jeg kan jo ikke redde ham for alt.

Det bliver bare værre, hvergang jeg kigger på såret.

Anmeld

10. august 2012

NinaNymannMadsen

twinny skriver:

Der har ingenting været. Hverken med det ene eller andet. Han spiste 10 min efter han faldt en hel flaske på 240 ml og så gange risengrød også en flaske igen på 240 ml. Og lege med sin bror.

Jeg kan jo bare tjekke til ham imens han sover?

så er der intet at bekymre sig om.
min den store faldt for noget tid siden og slog hovedet ned i en stentrappe og hun legede igen 10 minutter efter hun skulle bare trøstes.

som sagt der skal rigtig meget til at de får hjernerystelse.

men ja du kan tjekke til ham mens han sover, det gjorde jeg også bare for at være sikker.

Anmeld

10. august 2012

twinny

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil også sige at hvis han har været som vanlig så lad ham sove. Men hvis du er i tvivl så ring til vagtlægen for en sikkerhedsskyld.

Jamen han har været som han plejer. Men jeg blev bare i tvivl, da jeg kiggede på nettet. Fordi han har ingen af de andre ting til hjernerystelse.

Men jeg tror bare jeg lader ham sove, jeg kigger til ham imens han sover.

Anmeld

10. august 2012

twinny

NinaNymannMadsen skriver:

så er der intet at bekymre sig om.
min den store faldt for noget tid siden og slog hovedet ned i en stentrappe og hun legede igen 10 minutter efter hun skulle bare trøstes.

som sagt der skal rigtig meget til at de får hjernerystelse.

men ja du kan tjekke til ham mens han sover, det gjorde jeg også bare for at være sikker.

Ja, det gør jeg bare. tak for hjælpen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.