Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IIIIIIIIIH, de blev da fine... Fik du dem lavet i dag, eller?
Dot D skriver: IIIIIIIIIH, de blev da fine... Fik du dem lavet i dag, eller?
Tauf skriver: Så fik jeg lavet cupcakes :-)Der er to slags en med kokos og chokolade :-) Og den anden er med kakao og hvidchokolade:-)Det er glasur af æggehvider og flormelis og pastafarve.Håber de bliver glade for dem:-)
Så fik jeg lavet cupcakes :-)Der er to slags en med kokos og chokolade :-) Og den anden er med kakao og hvidchokolade:-)Det er glasur af æggehvider og flormelis og pastafarve.Håber de bliver glade for dem:-)
Hvor er de fine
Tauf skriver: Jeg havde bagt dem i forvejen og kommet dem i fryseren. Og så pyntet dem i dag:-)
Jeg havde bagt dem i forvejen og kommet dem i fryseren. Og så pyntet dem i dag:-)
Super....
Jeg er igang med et par kager til weekenden, det var vist lige modigt nok, efter operationen men de skal nok blive færdige og så må jeg holde kagepause igen bagefter
Dot D skriver: Super.... Jeg er igang med et par kager til weekenden, det var vist lige modigt nok, efter operationen men de skal nok blive færdige og så må jeg holde kagepause igen bagefter
Krisuer skriver: Hvor er de fine
Tauf skriver: Men du er så sej til det med kager:-)
Men du er så sej til det med kager:-)
Hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128