Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1805663.ece
Det er så nasty det her!! Jeg fik de vildeste isninger langs kroppen da jeg så billederne!! FØJ!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fy for S****!!!
Uurrrkkk klamt! Vh stine
Total..hahaha!! FØJ!! Jeg håber aldrig det sker for mig! Edderkopper er nok det klammeste jeg kan komme i tanke om!!
pahaaa nu skal jeg have lukke øre så der ikke kom når ind i mit øre Edderkopper kan jeg ikke med
Øv øv !!! Høreværn , ørepropper !!! Ingen dyr i mine øre
Ej , kan slet ikke klare de ulækre kryb
**Hørebøffer!! Aii hvor er det vammelt! Nu sidder jeg og piller øre! Flot! Tak ekstrabladet. I har givet mig edderkop iøret noia !!
Min stedsøster havde sovet i telt for nogle år siden, hvor hun havde fået en ørntvist i øret - det lykkedes hende at kvase den på en eller anden måde, inden de kom på skadestuen og fik den fjernet
FØJ!!
Rikkeas skriver: Min stedsøster havde sovet i telt for nogle år siden, hvor hun havde fået en ørntvist i øret - det lykkedes hende at kvase den på en eller anden måde, inden de kom på skadestuen og fik den fjernet FØJ!!
Omfg hvor gyserligt!!! Hun har kvast et insekt i sit øre! Seje kvinde!! Jeg tror jeg ville stå og flippe ud og råbe få den ud få den ud få de uuuuuuud mens jeg tuede!! Fik jeg sagt at jeg hader kryb.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128