Lille Peter edderkop!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Bebsesmoar

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1805663.ece

Det er så nasty det her!! Jeg fik de vildeste isninger langs kroppen da jeg så billederne!! FØJ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Frk.S

Fy for S****!!! 

Anmeld

10. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uurrrkkk klamt! Vh stine

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

Total..hahaha!! FØJ!! Jeg håber aldrig det sker for mig! Edderkopper er nok det klammeste jeg kan komme i tanke om!! 

Anmeld

10. august 2012

pussekat

pahaaa nu skal jeg have lukke øre så der ikke kom når ind i mit øre  Edderkopper kan jeg ikke med

Anmeld

10. august 2012

MarieMor

Øv øv !!! Høreværn , ørepropper !!! Ingen dyr i mine øre 

Anmeld

10. august 2012

lisesp83

Ej , kan slet ikke klare de ulækre kryb

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

**Hørebøffer!! Aii hvor er det vammelt! Nu sidder jeg og piller øre! Flot! Tak ekstrabladet. I har givet mig edderkop iøret noia !! 

Anmeld

10. august 2012

Rikkeas

Min stedsøster havde sovet i telt for nogle år siden, hvor hun havde fået en ørntvist i øret - det lykkedes hende at kvase den på en eller anden måde, inden de kom på skadestuen og fik den fjernet

FØJ!!

Anmeld

10. august 2012

Bebsesmoar

Rikkeas skriver:

Min stedsøster havde sovet i telt for nogle år siden, hvor hun havde fået en ørntvist i øret - det lykkedes hende at kvase den på en eller anden måde, inden de kom på skadestuen og fik den fjernet

FØJ!!

Omfg hvor gyserligt!!! Hun har kvast et insekt i sit øre! Seje kvinde!!  Jeg tror jeg ville stå og flippe ud og råbe få den ud få den ud få de uuuuuuud mens jeg tuede!! Fik jeg sagt at jeg hader kryb.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.