Har du denne opskrift...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Er der nogle der kan hjælpe mig? :-D

Er der nogle der har en god opskrift på en lækker RISENGRØD? Og den må gerne være detaljeret. 

Hehe! Hver gang jeg har lavet det, er det gået galt. Og jeg har sådan lyst til at spise det idag. Mmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Carl-Emil's mor

sommerc skriver:

Er der nogle der har en god opskrift på en lækker RISENGRØD? Og den må gerne være detaljeret. 

Hehe! Hver gang jeg har lavet det, er det gået galt. Og jeg har sådan lyst til at spise det idag. Mmmmm

næh men opper lige for nu har jeg også voldsom lyst til risengrød

Anmeld

10. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Carl-Emil's mor skriver:

næh men opper lige for nu har jeg også voldsom lyst til risengrød

Tak

Anmeld

10. august 2012

Mariajny

sommerc skriver:

Hvis det er fordi det brænder på, skal du huske at bruge en tyk bundet gryde, samt rør TIT.
Mit går aldrig galt.

Anmeld

10. august 2012

Ploffer

sommerc skriver:

190 g grødris
1/4 l vand
1 l mælk

Kog ris og vand i et par minutter (under konstant omrøring) til en grød. Tilsæt mælken og lad det komme op og koge (fortsat under konstant omrøring). Sku helt ned for blusset og rør i grøden ca. Hver 5. Minut til grøden har en god tyk konsistens. Ca 5 før grøden er færdig tilsætter du 1/4 tsk salt. Alt dette tager ca 1 time

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.