lige nu synes jeg han er en narrøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2012

Anonym trådstarter

Hvilken kærlig gestus at komme hjem kl 2.30 fra skanderborgfestival, når han skulle sove der og først komme hjem i morgen aften. Fordi han ville overraske os. Du er så dygtig skat! Virkelig dejligt du vil komme bragende ind, så jeg midt i god nattesøvn er lysvågen. Og endnu bedre når du bruges 45 minutter på at rumstere og larme, så det ikke er muligt at sove igen og vores barn rører på sig. Så skal man på badeværelset og børste tænder, skylle ud tre gange. Pakke ting ud, larme med velcro taske. Og selvfølgelig larme helt vildt med et bad, som åbenbart ikke kan vente til i morgen! Tænde lyset i soveværelset, lige bruge hundrede år på at rede sin del af sengen, i stedet for helvede bare at lægge sig. Og så sove, imens både min datter og jeg er helt vågne. Har kæmpet med hende siden, men måtte give op kl 4 og stå op. Så jeg er grædefærdig, manden sover og baby er vågen. Havde han så kunne undskylde sig med fuldskab, men han er pinligt ædru. Hold kæft jeg synes han er en egoistisk narrøv lige nu. Havde han virkelig troet jeg ville synes sådan en nattevækning af hele familien var fantastisk? Han kan rende mig så meget lige nu, imens han er i drømmeland og jeg har været vågen siden 2.30 takke være ham. IDIOT!efærdig, manden sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

fairlady

Anonym skriver:

Hvilken kærlig gestus at komme hjem kl 2.30 fra skanderborgfestival, når han skulle sove der og først komme hjem i morgen aften. Fordi han ville overraske os. Du er så dygtig skat! Virkelig dejligt du vil komme bragende ind, så jeg midt i god nattesøvn er lysvågen. Og endnu bedre når du bruges 45 minutter på at rumstere og larme, så det ikke er muligt at sove igen og vores barn rører på sig. Så skal man på badeværelset og børste tænder, skylle ud tre gange. Pakke ting ud, larme med velcro taske. Og selvfølgelig larme helt vildt med et bad, som åbenbart ikke kan vente til i morgen! Tænde lyset i soveværelset, lige bruge hundrede år på at rede sin del af sengen, i stedet for helvede bare at lægge sig. Og så sove, imens både min datter og jeg er helt vågne. Har kæmpet med hende siden, men måtte give op kl 4 og stå op. Så jeg er grædefærdig, manden sover og baby er vågen. Havde han så kunne undskylde sig med fuldskab, men han er pinligt ædru. Hold kæft jeg synes han er en egoistisk narrøv lige nu. Havde han virkelig troet jeg ville synes sådan en nattevækning af hele familien var fantastisk? Han kan rende mig så meget lige nu, imens han er i drømmeland og jeg har været vågen siden 2.30 takke være ham. IDIOT!efærdig, manden sover

har du sagt til ham at han larmer, og bør ligge sig, så i kunne sove?

Anmeld

10. august 2012

Anonym trådstarter

fairlady skriver:

har du sagt til ham at han larmer, og bør ligge sig, så i kunne sove?

Ja, op til flere gange

Anmeld

10. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Håber at du vækkede ham, så han ku hygge med bette pigen og du ku sove vidre  Vh stine

Anmeld

10. august 2012

MorDk

Ja jeg var sgu også blevet en anelse muggen  Hrmpf!!

Anmeld

10. august 2012

MarieMor

Tror nok også lige jeg havde smidt et par spydige kommentarer i han retning 

Anmeld

10. august 2012

henh01

Det er absolut ikke rart. Vi har problematikken hver morgen!!! Hver gang min kærestes vækkeur ringer begynder vores den lille at røre på sig, så står kæresten op, tager sit arbejdstøj på ovenpå (vi har et åbent sove værelse hvor ungernes værelser stikker op mod) så skal han hen og have strømper i skabet der står op mod døren til vores søns værelse og når man så går ned så skal han da lige lukke gitteret ved trappen på trods af at vores søn ikke selv kan komme ud af sin seng..
Og vupti så er han vågen,.

GAAAAB!!

Jeg tror simpelthen ikke de tænker over det. Jeg har sagt det mange gange hvortil han svarer: jamen jeg skal jo have tøj på.. Jeg tænker han selvfølgelig kan tage dit tøj på nedenunder, men der er han ikke enig

Anmeld

10. august 2012

Henriette Aaby

Anonym skriver:

Jeg tænker højt musik... Evt klassisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.