Hvilken kærlig gestus at komme hjem kl 2.30 fra skanderborgfestival, når han skulle sove der og først komme hjem i morgen aften. Fordi han ville overraske os. Du er så dygtig skat! Virkelig dejligt du vil komme bragende ind, så jeg midt i god nattesøvn er lysvågen. Og endnu bedre når du bruges 45 minutter på at rumstere og larme, så det ikke er muligt at sove igen og vores barn rører på sig. Så skal man på badeværelset og børste tænder, skylle ud tre gange. Pakke ting ud, larme med velcro taske. Og selvfølgelig larme helt vildt med et bad, som åbenbart ikke kan vente til i morgen! Tænde lyset i soveværelset, lige bruge hundrede år på at rede sin del af sengen, i stedet for helvede bare at lægge sig. Og så sove, imens både min datter og jeg er helt vågne. Har kæmpet med hende siden, men måtte give op kl 4 og stå op. Så jeg er grædefærdig, manden sover og baby er vågen. Havde han så kunne undskylde sig med fuldskab, men han er pinligt ædru. Hold kæft jeg synes han er en egoistisk narrøv lige nu. Havde han virkelig troet jeg ville synes sådan en nattevækning af hele familien var fantastisk? Han kan rende mig så meget lige nu, imens han er i drømmeland og jeg har været vågen siden 2.30 takke være ham. IDIOT!efærdig, manden sover
Anmeld