Børnevenlig brunch i Aalborg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.197 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

piadas

Min datter på 8 år og jeg planlægger en tøsedag imorgen i Aalborg. Vi skal i biografen kl. 11.30 for at se Gummi-Tarzan, men jeg vil gerne finde et sted, hvor vi kan spise brunch inden.

Jeg tænkte først på Ulla Terkelsen, London, da jeg har hørt godt om det, men de åbner vist først kl. 11, og det er jo for sent, når filmen starter kl. 11.30...

Nogen der kender et sted, som åbner kl. 10, og hvor menuen også er lidt børnevenlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

piadas

Slet ingen der kender et godt sted? Eller i det mindste en café, der åbner kl. 10?

Anmeld

29. august 2012

Sofia

Ditte har snakket meget rosende om Ulla Therkildsens brunch, nu ved jeg ikke om I har været afsted men ellers er der den der bager der hedder noget med Penny Lane. Der er hyggeligt.

Anmeld

29. august 2012

An&Jo

jeg mener at cafe vi to som ligger oppe ved søgaards bryghus åbner kl 10, det gør de ihvertfald i weekenderne, men kan virkelig ikke huske om de gør i hverdagene også.. ellers er der vidst ikke rigtig andre, måske den i friis gør??

Anmeld

29. august 2012

piadas

Sofia skriver:

Ditte har snakket meget rosende om Ulla Therkildsens brunch, nu ved jeg ikke om I har været afsted men ellers er der den der bager der hedder noget med Penny Lane. Der er hyggeligt.

Ja, der ville jeg også have taget hende med hen, men de åbner først kl. 11...

Vi endte på Friends ved Tyren - det var det eneste sted, jeg kunne finde, der åbner så tidligt. Men det var også rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.