Se hvad jeg har lavet idag + Hjælp mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hjælp mig med at færdiggøre tæppet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.380 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Maja_4000

Jeg er ved at sy et tæppe til klapvognen .. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal færdiggøre det .. + Jeg er lidt i tvivl om størrelsen .. Det er ca. 100 x 110 nu .. Ved ikke om det er for småt ?  Hvor stort ville I lave det ?

Og så kan jeg ikke finde ud af om der "bare" skal fleece på bagsiden .. Eller om der skal fleece i og så noget ensfarvet stof .. Eller pladevat og så stof .. Hvad synes I ?

Og skal jeg bruge pipingbånd eller skråbånd ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

piap

Maja_4000 skriver:

Jeg er ved at sy et tæppe til klapvognen .. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal færdiggøre det .. + Jeg er lidt i tvivl om størrelsen .. Det er ca. 100 x 110 nu .. Ved ikke om det er for småt ?  Hvor stort ville I lave det ?

Og så kan jeg ikke finde ud af om der "bare" skal fleece på bagsiden .. Eller om der skal fleece i og så noget ensfarvet stof .. Eller pladevat og så stof .. Hvad synes I ?

Og skal jeg bruge pipingbånd eller skråbånd ?

hold op hvor er det et flot tæppe

lige sådan et jeg godt kunne tænke mig at lave som senge tæppe

Anmeld

9. august 2012

Pige2009

Hvor er det fint Jeg synes fleece på bagsiden og ved ikke helt hvad forskellen er på de to bånd du nævner

Anmeld

9. august 2012

Maja_4000

Hvor er det fint Jeg synes fleece på bagsiden og ved ikke helt hvad forskellen er på de to bånd du nævner

Pipingbånd: Puder med tittekanter

Skråbånd: 

Og tak

Anmeld

9. august 2012

Maja_4000

piap skriver:

hold op hvor er det et flot tæppe

lige sådan et jeg godt kunne tænke mig at lave som senge tæppe

Tak Så er det jo bare at komme igang

Anmeld

9. august 2012

AnneBJ

Jeg har stemt piping.

Mht. fyldet så er jeg nok mest til fleece, fordi jeg synes tæpperne ofte bliver stive når der er pladevat i.
Desuden har jeg stemt, at jeg synes der skal stof på bagsiden, af den simple grund at det bliver knapt så "sat til" hvis det kommer på jorden. Et klapvognstæppe herhjemme ville være et, der lige blev lagt på græsset også hvis vi skulle på tur, og der synes jeg hurtigt fleece hiver alt til sig!

Men superflot overside du har lavet - måske har Felix faktisk også et RET stort behov for et klapvognstæppe... det fornemmer jeg faktisk!...  

Anmeld

9. august 2012

Maja_4000

AnneBJ skriver:

Jeg har stemt piping.

Mht. fyldet så er jeg nok mest til fleece, fordi jeg synes tæpperne ofte bliver stive når der er pladevat i.
Desuden har jeg stemt, at jeg synes der skal stof på bagsiden, af den simple grund at det bliver knapt så "sat til" hvis det kommer på jorden. Et klapvognstæppe herhjemme ville være et, der lige blev lagt på græsset også hvis vi skulle på tur, og der synes jeg hurtigt fleece hiver alt til sig!

Men superflot overside du har lavet - måske har Felix faktisk også et RET stort behov for et klapvognstæppe... det fornemmer jeg faktisk!...  

Tak for svar Jeg er også lidt bange for at det ville blive stift .. 

Og godt tænkt med at fleecen suger til sig .. Det havde jeg da slet ikke tænkt på ! :b

Du må se at komme igang så Sommeren bliver jo ikke ved at være her (har den overhovedet været her?)

Anmeld

9. august 2012

Nea85

Det er rigtig, rigtig flot!

Jeg ville sætte pipingbånd i kanterne og fleece på bagsiden. Og så ville jeg kun bruge det i klapvognen og ikke på jorden

Anmeld

9. august 2012

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Tak for svar Jeg er også lidt bange for at det ville blive stift .. 

Og godt tænkt med at fleecen suger til sig .. Det havde jeg da slet ikke tænkt på ! :b

Du må se at komme igang så Sommeren bliver jo ikke ved at være her (har den overhovedet været her?)

Jeg har lige gang i et kravlegårdstæppe lige nu, som er en bestillingsopgave, så den må jeg hellere færdiggøre først

Anmeld

9. august 2012

Maja_4000

Nea85 skriver:

Det er rigtig, rigtig flot!

Jeg ville sætte pipingbånd i kanterne og fleece på bagsiden. Og så ville jeg kun bruge det i klapvognen og ikke på jorden

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.