Min Oskar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2012

MissMaria

Synes lige jeg ville min største gave frem

Oskar er nu næsten 15 mdr - synes godt nok tiden går stærkt

Han er virkelig begyndt at få personlighed, ved hvad han vil og hvad han IKKE vil... Han elsker at være udenfor (vi ikke helt sikker på hvor han har det fra, men forældrene er også begyndt at synes om ude-livet)
Han elsker at være i dagpleje, så det bare super skønt Efter han er startet er han også blevet super god til at sove i sin barnevogn, vi var ellers bange for at den aldrig skulle blive brugt
Han er super fræk, og vi kan rigtig mærke han synes det sjovt når han laver noget vi griner af

Kunne blive ved og ved - for han er bare så skøn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Mette.

MissMaria skriver:

Han er virkelig begyndt at få personlighed, ved hvad han vil og hvad han IKKE vil... Han elsker at være udenfor (vi ikke helt sikker på hvor han har det fra, men forældrene er også begyndt at synes om ude-livet)
Han elsker at være i dagpleje, så det bare super skønt Efter han er startet er han også blevet super god til at sove i sin barnevogn, vi var ellers bange for at den aldrig skulle blive brugt
Han er super fræk, og vi kan rigtig mærke han synes det sjovt når han laver noget vi griner af

Sikke en skøn dreng i har jer. 

Anmeld

9. august 2012

CamillaSoefelt

MissMaria skriver:

Han er godt nok cute:-)!!

Anmeld

9. august 2012

MissMaria

Mette. skriver:

Sikke en skøn dreng i har jer. 

Mange tak - er også selv helt forelsket

Men der er jo heller ikke noget mere skønt end den kærlighed de giver igen og lige fortiden bliver der delt mange kys ud

Anmeld

9. august 2012

MissMaria

CamillaSoefelt skriver:

Han er godt nok cute:-)!!

Mange tak - er jo selv helt forelsket i ham - havde aldrig troede man kunne opleve så stor en kærlighed man får og giver ens børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.