Update - kom så små æggebasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Ja det har jeg prøvet flere gange, og har af samme årsag fået lagt to tilbage i samtidlige af mine forsøg. Det behøver ikke at betyde noget, et to-cellet kan blive 4-cellet i løbet af et min. Så længe de er 2 - 6-cellet skulle der være en god chance, mener jeg de siger.

Ok tusind tak, jeg håber der er over 2 celler i så dejligt med lidt insiterviden

Vi må spørge hvor mange celler der er så!

Jeg har en veninde, der også blev gravid med et ikke top æg og det går jeg også ud fra, at du er blevet, så der er håb

Hvor mange forsøg har l haft?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Hej med jer

Skejby har lige ringet, og der var æg til oplægning. De var ikke af helt så god kvalitet, som de gerne ville have haft, så de lægger to op og så vi for at det ene sætter sig fast og vokser sig stort og stærkt

Dejligt der var æg. 

Så krydser vi fingre igen 

Anmeld

9. august 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Ok tusind tak, jeg håber der er over 2 celler i så dejligt med lidt insiterviden

Vi må spørge hvor mange celler der er så!

Jeg har en veninde, der også blev gravid med et ikke top æg og det går jeg også ud fra, at du er blevet, så der er håb

Hvor mange forsøg har l haft?

Vi havde 3 ivf forsøg, hvor jeg blev gravid på det sidste. Er dog uforklarlig barnløs, så var igennem inseminering og milde hormonbehandlinger inden vi gik videre til ivf.

Det er vist forskelligt, hvor mange celler der er, jeg har fået sat et 2- cellet, et 3-cellet og et 5-cellet æg op( ikke alle tre i samme forsøg selvfølgelig). Det forsøg hvor det lykkes var det dog to 4- cellet der blev lagt tilbage, den ene er så stadig i min mave som en lille pige nu. Af en eller anden mærkelig grund, havde jeg perfekte æg i sidste forsøg( endda fryseegnet), selvom de to første forsøg viste meget skuffende resultater. Men i vores første forsøg, var der problemer med både deling og fragmenter, på trods af det blev det alligevel til en bio. Der er så mange faktorer der spiller ind, og de lægger ikke æg tilbage, som de ikke tror på.....så er overbevist om, du kan være rolig og der er en god chance for graviditet. Håber virkelig det lykkes for jer nu

Anmeld

9. august 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Dejligt der var æg. 

Så krydser vi fingre igen 

Ja det var rigtig dejligt så nu må der ruges på livet løs! Der blev sat to æg tilbage, et med to celler og et med tre celler

Anmeld

9. august 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Vi havde 3 ivf forsøg, hvor jeg blev gravid på det sidste. Er dog uforklarlig barnløs, så var igennem inseminering og milde hormonbehandlinger inden vi gik videre til ivf.

Det er vist forskelligt, hvor mange celler der er, jeg har fået sat et 2- cellet, et 3-cellet og et 5-cellet æg op( ikke alle tre i samme forsøg selvfølgelig). Det forsøg hvor det lykkes var det dog to 4- cellet der blev lagt tilbage, den ene er så stadig i min mave som en lille pige nu. Af en eller anden mærkelig grund, havde jeg perfekte æg i sidste forsøg( endda fryseegnet), selvom de to første forsøg viste meget skuffende resultater. Men i vores første forsøg, var der problemer med både deling og fragmenter, på trods af det blev det alligevel til en bio. Der er så mange faktorer der spiller ind, og de lægger ikke æg tilbage, som de ikke tror på.....så er overbevist om, du kan være rolig og der er en god chance for graviditet. Håber virkelig det lykkes for jer nu

Tusind tak for at du vil dele dine erfaringer med mig

Jeg fik lagt et to cellet og et tre cellet tilbage, og vi håber, at de er gode nok. Æggene delte sig ikke særlig godt sidste gang, så måske jeg bare ikke er så god til at producere gode æg. Men jeg håber de to her er gode nok og at det ene sætter sig fast

Jeg går til akupunktur og håber også det hjælper godt på vej, men nu må vi se!

Det er så dejligt at høre om gode og positive historier i alt det her! Må være helt fantastisk, når det endelig lykkedes efter så lang tid! Bliver spændende at se jeres lille pige har l allerede et navn, eller venter l til l kan se, hvad det er for en lille en, der kigger op på jer?

Anmeld

9. august 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Ja det var rigtig dejligt så nu må der ruges på livet løs! Der blev sat to æg tilbage, et med to celler og et med tre celler

Ja og måske bliver de begge to til noget  

Anmeld

9. august 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Ja og måske bliver de begge to til noget  

Det er aldrig til at vide, men det tror jeg ikke rigtig på men for en god blodprøve

Anmeld

9. august 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Det er aldrig til at vide, men det tror jeg ikke rigtig på men for en god blodprøve

Krydser i hvert fald også fingre for dig. 

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Hej med jer

Skejby har lige ringet, og der var æg til oplægning. De var ikke af helt så god kvalitet, som de gerne ville have haft, så de lægger to op og så vi for at det ene sætter sig fast og vokser sig stort og stærkt

uhhhhh

Spændende på en teknik-romantisk måde!!! vild at man rent faktisk kan hjælpe naturen lidt på vej!  

Anmeld

11. august 2012

Nessie

Uuuuuuhhhhhh, hvor er det spændende

Håber virkelig at det ene æg sætter sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.