Føler jeg svigter ham...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

DitteFisk

Det er bare ikke sjovt

Det er godt at overveje på forhånd, hvad kravet er - SKAL han afsted, eller KAN i tage en hjemmedag, hvis han ikke vil i dag. Og det gør du jo fint.

De dage vil komme. Min dreng er bh-barn og de dage eksisterer stadig og nu kan han argumentere for hvorfor han ikke vil afsted. Av. (selvom langt de fleste dage self er nemme). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Tulle28

Ååh kender det så godt! Jeg går jo også hjemme på barsel og min datters første ord i morges var "jeg skal slet ikke i vuggestue idag!"... Puuuh hun kunne jo godt være herhjemme med mig, men jeg skal have ryddet op og gjort klar til baby og så har jeg ligesom dig heller ikke det helt store overskud til at være på og alene med hende så mange timer... På den anden side kunne det jo også være dejigt med lidt alenetid bare hende og jeg inden nr. 2 melder sin ankomst... Men øv ja, den dårlige samvittighed altså:-(

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Jeg vil bare lige fortælle at min Bassen har haft det super godt i vuggestuen... og han var i TOP-humør da jeg hentede ham ♥ Åhhh det var altså så dejligt! Har bare tænkt på ham HELE dagen!!

Anmeld

9. august 2012

MortilElias2010

MorDk skriver:

Jeg vil bare lige fortælle at min Bassen har haft det super godt i vuggestuen... og han var i TOP-humør da jeg hentede ham ♥ Åhhh det var altså så dejligt! Har bare tænkt på ham HELE dagen!!

Anmeld

9. august 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Åh hvor har jeg det bare svært med mig selv liiige nu

Bassen og jeg har haft en dejlig stille og rolig morgen. Hyggede med morgenmad og med morgen TV (Noddy og senere Lille Nørd) Da han har fået tøj på og vi skal til ud af døren siger han: "Nej moar" Jeg spørger hvad der er galt. Han svarer "Ik iga" og her tolker jeg jeg det som "Ikke idag"  Min søn vil ikke afsted?! Han sætter sig på gulvet og mundvigene hænger nedaf  Tænker 1000 tanker og overvejer kraftigt at lade ham blive hjemme... MEN problemet er bare at jeg har rigtig ondt i mit bækken og har rigtig svært ved at "være på".... og farmand er ikke hjemme disse dage... så det er lidt svært for mig pt. Jeg får helt ondt i maven... og giver ham en lang krammer. Han finder dog selv sine sko osv. og vi kommer ud af døren.

I vuggestuen sidder han lidt på mit skød. Jeg krammer ham! Han hiver mig hen til legetøjet... og virker meget tilfreds... Vi vinker, siger farvel og jeg går... Pludselig da jeg når døren kan jeg høre han råber MOR!!! Og han kommer løbende og holder om mig! Jeg tager ham op og krammer ham han holder bare fast!!!! Har bare lyst til at tage ham med hjem igen... men jeg blev nød til at være realistisk og lade ham blive... jeg ved han får det godt og han får en dejlig dag... Det er bare lidt svært for ham idag... og måske handler det også om at far ikke er hjemme... (jeg ved det ikke) Børn kan jo også have en dårlig dag...  

Nå, men jeg ville egentlig bare lige dele mine følelser med jer... for sys faktisk det er temlig svært lige nu. Er lidt ked af det og føler mig lidt som en dårlig mor  

Tak fordi du læste så langt!

Det synes jeg nu ikke du er - En dårlig mor ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.