Kan jeg være gravid alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. august 2012

Anonym trådstarter

Undskyld hvis det bliver lidt rodet, men sagen er den at jeg havde test dag i juni månede men testede ikke positiv.
Hvis jeg var blevet gravid der ville jeg i dag være ca 12+6

Jeg har ikke haft min minstruation siden maj månede og tested kun på min testdag

Jeg har taget et par kg på men har ellers ingen symptomer på noget.

Jeg tog en test her til aften og der komen streg med det samme inde for 2 min, den er ret svag men ville det ikke være normalt hvis jeg skulle være 12+6?

Jeg har ikke haft sex siden så det ville ikke kunne være en ny graviditit.

Det er ikke så nemt at se på skærmen den er tydligere i hånden og åp telefon

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

katrine26

vis jeg vipper skærmen kan jeg godt se en streg.. finger for at den er mere positiv om et par dage vis ikke ville jeg kontakte din læge..

Katrine26

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

vis jeg vipper skærmen kan jeg godt se en streg.. finger for at den er mere positiv om et par dage vis ikke ville jeg kontakte din læge..

Katrine26

Tror du den ville blive tydligere hvis jeg skulle være så langt henne?

Jeg må ringe til lægen mandag da han har ferie nu åh hvor ville det være vidunerligt hvis den er der alligevel

Anmeld

9. august 2012

katrine26

Altså vis du er 12+ ifølge din egen beregning, så ja burdte den endelig være mere positiv, men det er jo meget forskelligt for person til person.

Jeg ville tage en test lørdag og så ring til din læge mandag for at få det endeligt bekræftiget plus vis du er så langt henne skal du jo til at have lavet en vandrajunael ( staves.) og have tage blodprøver osv.

Katrine26

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

Altså vis du er 12+ ifølge din egen beregning, så ja burdte den endelig være mere positiv, men det er jo meget forskelligt for person til person.

Jeg ville tage en test lørdag og så ring til din læge mandag for at få det endeligt bekræftiget plus vis du er så langt henne skal du jo til at have lavet en vandrajunael ( staves.) og have tage blodprøver osv.

Katrine26

Tak for svar

Anmeld

9. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Undskyld hvis det bliver lidt rodet, men sagen er den at jeg havde test dag i juni månede men testede ikke positiv.

Jeg har ikke haft min minstruation siden maj månede og tested kun på min testdag

Jeg tog en test her til aften og der komen streg med det samme inde for 2 min, den er ret svag men ville det ikke være normalt hvis jeg skulle være 12+6?

Jeg kan sagtens se en streg og så ville je lige sige at nogen gange kan man teste meget positiv til uge 8 ca og derefter mindre og mindre pga hcg bliver så højt at det ikke kan måles på den test jeg har set nogle stykker skrive at efter uge 15-20 ca kunne de kun teste negativ...

Men afsted til lægen og få taget blodprøver for er du 12+skal NF jo snart laves  

Anmeld

9. august 2012

Mariajny

Anonym skriver:

jeg kan også se en streg nummer to...

Men synes det virker lidt mærkeligt at den ikke er mere tydelig hvis du er 12+

men for dig... håber du kommer med en update

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Jeg kan sagtens se en streg og så ville je lige sige at nogen gange kan man teste meget positiv til uge 8 ca og derefter mindre og mindre pga hcg bliver så højt at det ikke kan måles på den test jeg har set nogle stykker skrive at efter uge 15-20 ca kunne de kun teste negativ...

Men afsted til lægen og få taget blodprøver for er du 12+skal NF jo snart laves  

Jeg er helt vilt glad for andre os kan se stregen  Så det ik bare mine øjne

Så den ville være mindre positiv hos andre os på det tidspunkt

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

jeg kan også se en streg nummer to...

Men synes det virker lidt mærkeligt at den ikke er mere tydelig hvis du er 12+

men for dig... håber du kommer med en update

Jeg trode nemlig os at den ville vær mere positiv men har læst mig frem til at andre har testet svager og svager når de er kommet længer frem

tak for  skal nok komme med en opdate

Anmeld

9. august 2012

coerum01

synes helt sikkert at du skal svinge forbi lægen snarest muligt hvis ikke du har haft menstartion siden maj måned Enten er du gravid(hvilket det absolut godt kunne tyde på ud fra billedet)eller også er din cyklus gået i kuk. Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.