Jeg har brug for at skrige det ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lyst til at råbe det ud til allesammen, og det jeg har lyst det at skrige er:

VI PRØVER OS, MEN DET VIL IKKE LYKKES!!!

Vi har haft en SA/bio for 3 måneder siden, vi er igang med forsøg nummer 4 lige nu og krydser for at det lykkes, men jeg har lyst til at råbe det ud at vi prøver, og især efter idag hvor naboen lige kom og fortalte at de skulle have lille i februar, 3 dage efter vores termin hvis ikke vi havde haft SA/bio ( vi ved ikke helt hvad det var, men testede positivt og 3 dage efter begyndte jeg a bløde, og da vi var midt i flytning magtede vi ikke lige at kontakte lægen..)

Men ville ønske at andre vidste hvor hårdt vi prøver uden der sker noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg har lyst til at råbe det ud til allesammen, og det jeg har lyst det at skrige er:

Vi har haft en SA/bio for 3 måneder siden, vi er igang med forsøg nummer 4 lige nu og krydser for at det lykkes, men jeg har lyst til at råbe det ud at vi prøver, og især efter idag hvor naboen lige kom og fortalte at de skulle have lille i februar, 3 dage efter vores termin hvis ikke vi havde haft SA/bio ( vi ved ikke helt hvad det var, men testede positivt og 3 dage efter begyndte jeg a bløde, og da vi var midt i flytning magtede vi ikke lige at kontakte lægen..)

Årh. Jeg føler med jer det må være hårdt 

Hååååber snart den er der for jer  Jeg kan self ikk gøre nogen forskel eller gøre jer glade, men det håber jeg snart i selv kan. Kram.

Anmeld

8. august 2012

FrkRaarup

Kender det godt

til jer begge.

Anmeld

8. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Er det ikke en mulighed at fortælle andre, hvad I går igennem?

Det er voldsomt at stå med det hele alene, tænker jeg...

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Årh. Jeg føler med jer det må være hårdt 

Hååååber snart den er der for jer  Jeg kan self ikk gøre nogen forskel eller gøre jer glade, men det håber jeg snart i selv kan. Kram.

Det er rigtig hårdt især når det kommer så tæt på.. vores naboer er jo nogen af vires bedste venner og vi ser dem hver eneste dag

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Kender det godt

til jer begge.

Tak for krammet

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Er det ikke en mulighed at fortælle andre, hvad I går igennem?

Det er voldsomt at stå med det hele alene, tænker jeg...

Vi overvejer det, men vi vil jo samtidig også have det som en overraskelse til familien når så det sker, og er bange for at folk vil spørge hele tiden så til hvordan det går, og det kan jeg slet ikke klare..

Anmeld

9. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Vi overvejer det, men vi vil jo samtidig også have det som en overraskelse til familien når så det sker, og er bange for at folk vil spørge hele tiden så til hvordan det går, og det kan jeg slet ikke klare..

Det kan jeg godt forstå. Pludselig bliver de en del af ens sexliv...og ægløsning. MEN det kan hjælpe at de nærmeste ved hvad man gennemgår så de kan støtte en og være der når man er helt nede i kuldkælderen... *kram*

Anmeld

9. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er forståeligt. Sådan tror jeg også, jeg ville have det.

Men hvad med en enkelt god veninde eller tilsvarende? Som du så sætter ind i, at du måske ikke vil have en masse spørgsmål, men bare gerne vil have lov at læsse lidt af... ?

Ellers er det jo bare at fortsætte her på baby.dk! Ud med det!

Anmeld

9. august 2012

coerum01

Jeg har bedt de få indviede i ikke at spørge til det hele tiden..har fortalt at det simpelthen er for hårdt og virker stressende..

Men det har været rart at kunne dele det med nogle udover hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.