Nogen pædagoger der kan hjælpe med lidt søde råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. august 2012

LR85

Vi har haft det lidt svært i vuggestuen for noget tid siden, men synes efterhånden at tingene kører rigtig godt.

Jeg er rigtig glade for vores 2 pædagoger, og har sådan lyst til at vise dem min taknemmelighed og 'hvor-er-jeg-glad-for-jer-hed'

Hvad har i oplevet fra forældre, som i blev glade for?

jeg tænker a bage boller eller lign til stuen, er sådan lidt fladt. Men jeg har jo heller ikke råd til a give dem et hotelophold eller hva det nu kunne være.

Hvad er i blevet glade for og hvad tænker i at man kan gøre som forældre for at vise ens taknemmelighed og gladhed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Oplever at bare at tak for en god indsats ka gi rigtig meget arbejdsglæde! 

Og ellers en lille buket blomster, med et sødt kort.

Hvis man ved personen har have, ka en lille blomst til haven også sprede stor glæde! ( gerne en planter der kommer igen år efter år! ) vh stine

Anmeld

8. august 2012

Carl-Emil's mor

LR85 skriver:

Vi har haft det lidt svært i vuggestuen for noget tid siden, men synes efterhånden at tingene kører rigtig godt.

Jeg er rigtig glade for vores 2 pædagoger, og har sådan lyst til at vise dem min taknemmelighed og 'hvor-er-jeg-glad-for-jer-hed'

Hvad har i oplevet fra forældre, som i blev glade for?

jeg tænker a bage boller eller lign til stuen, er sådan lidt fladt. Men jeg har jo heller ikke råd til a give dem et hotelophold eller hva det nu kunne være.

Hvad er i blevet glade for og hvad tænker i at man kan gøre som forældre for at vise ens taknemmelighed og gladhed?

som stine siger så er en blomst eller plante altid et dejligt hit..

men ISÆR et håndskrevet kort betyder uendelig meget...

Jeg blev engang bedt af en mor om at afsætte tid om eftermiddagen til en snak - troede virkelig der var noget galt for hun var en lidt speciel dame, men hun ville bare sige at jeg var den bedste hun nogensinde i de 11 år hun havde haft barn i institution havde mødt og hvis jeg ville være barnepige for dem ville hun være ovenud glad det varmede uendelig meget at stå der som 19 årig og være medhjælper dengang og få så meget ros

men hendes ORD betød mere end en eller anden gave

Anmeld

8. august 2012

LR85

StineW79 skriver:

Oplever at bare at tak for en god indsats ka gi rigtig meget arbejdsglæde! 

Og ellers en lille buket blomster, med et sødt kort.

Hvis man ved personen har have, ka en lille blomst til haven også sprede stor glæde! ( gerne en planter der kommer igen år efter år! ) vh stine

Det var en god ide. 

Det vil jeg gerne overveje  

Anmeld

8. august 2012

Rsa

Fortæl det til dem

Der er ikke noget bedre end, at blive bekræftet i, Sitemap gør sit  job godt - især når det omhandler noget så vigtigt som at varetage andres guldklumper

Ros giver endnu mere engagemment

Anmeld

8. august 2012

Sildefisk

Er selv pædagog og ved hvor meget små ting varmer
Da min datter stoppede i sin vs, lavede jeg en kurv med lækker kaffe, chokolade, slik, frugt, saft mv al muligt som de kunne hygge sig med i deres pause.

Anmeld

8. august 2012

PernilleogLouis

Inde hos os blir vi rigtige glade for at forældre kommer og fortæller os hvor glade de er for os eller skriver et kort 

Anmeld

9. august 2012

DitteMarie

Offentlig ansatte må ikke modtage (større) gaver, men vil også mene at tak ( evt. I et kort) er gave nok. Anerkendelse er ofte en mangel vare i pædagogfaget

Anmeld

9. august 2012

LR85

DitteMarie skriver:

Offentlig ansatte må ikke modtage (større) gaver, men vil også mene at tak ( evt. I et kort) er gave nok. Anerkendelse er ofte en mangel vare i pædagogfaget

Jeg er selv offentlig ansat og havde bestemt heller ikke tænkt mig a give dem en tusindlap hver. 

Det skulle ikke være en privat gave, men nogen havde måske oplevet st blive vildt glade for a få legetøj, nogen boller eller det som jeg nu ikke kan finde på til stuen. Altså der hvor børnene også er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.