Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ja det undre jeg mig også over... der er jo også øre termometer... der skal man bare ligge 0,5 til når man tager temperaturen... så det er en mulighed... tænker bare det er svært med de helt små
ja det undre jeg mig også over...
der er jo også øre termometer... der skal man bare ligge 0,5 til når man tager temperaturen... så det er en mulighed... tænker bare det er svært med de helt små
Tja det er vel ikke sværere end i numsen tænker jeg.... Men jeg må prøve mig lidt frem...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masig skriver: Tja det er vel ikke sværere end i numsen tænker jeg.... Men jeg må prøve mig lidt frem...
sys bare de der dimser til at putte ind i øret er meget store i forhold til de små øre...
Kay skriver: sys bare de der dimser til at putte ind i øret er meget store i forhold til de små øre...
Nårh, ja det ved jeg ikke noget om, har ikke sådan lige nærstuderet dem...
Masig skriver: Nårh, ja det ved jeg ikke noget om, har ikke sådan lige nærstuderet dem...
dem vi har på jobbet ville jeg i altfald ikke kunne forestille mig i et lille bitte øre
Kay skriver: dem vi har på jobbet ville jeg i altfald ikke kunne forestille mig i et lille bitte øre
Tror også bare jeg holder mig til rektalt termometer..
Masig skriver: Tror også bare jeg holder mig til rektalt termometer..
ja... så kan man altid købe det til øret når de bliver ældre og det måske ik er så nemt med numsen mere...
Kay skriver: ja... så kan man altid købe det til øret når de bliver ældre og det måske ik er så nemt med numsen mere...
Det er jo lige det...
Helt sikkert et til rumpen med bøjelig spids. Det vi har er fra Apoteket og det er et rigtig godt termometer og koster ikke særlig meget. Det gode ved det er, at det er hurtig til at tage temperaturen ca 16 sek.
/Fenja
Fenja09 skriver: Helt sikkert et til rumpen med bøjelig spids. Det vi har er fra Apoteket og det er et rigtig godt termometer og koster ikke særlig meget. Det gode ved det er, at det er hurtig til at tage temperaturen ca 16 sek. /Fenja
Uanset hvad bliver det et til numsen, det er vist det bedste... Om det skal være med bøjelig spids eller ej må vi lige overveje...
Masig skriver: Uanset hvad bliver det et til numsen, det er vist det bedste... Om det skal være med bøjelig spids eller ej må vi lige overveje...
Bøjelig spids er hvad der bliver anbefalet til småbørn, så det ville jeg da helt sikkert råde til at købe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128