Til jer der har brugt ægløsningstest og blev gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2012

S86

Halløj allesammen

Nu har jeg fuldt lidt med herinde, da min kæreste og jeg også er startet på projekt baby  Feeeed side den her.

Jeg stoppede med p-pillerne i maj og er i min 4. cyklus nu her. Vil forsøge at teste mig til ÆL så jeg kan lære min krop lidt nærmere at kende (udover alt tjekke trusserne, hehe). Er derfor nysgerrig for at høre hvor godt det har hjulpet andre på denne måde  altså med Ægløsningstests.

Så mit spørgsmål er, hvor mange positive ÆG-test havde du før du blev gravid? Og hvor gammel var du på daværende tidpunkt.

Kærligst S86

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

2babygirls

S86 skriver:

Halløj allesammen

Nu har jeg fuldt lidt med herinde, da min kæreste og jeg også er startet på projekt baby  Feeeed side den her.

Jeg stoppede med p-pillerne i maj og er i min 4. cyklus nu her. Vil forsøge at teste mig til ÆL så jeg kan lære min krop lidt nærmere at kende (udover alt tjekke trusserne, hehe). Er derfor nysgerrig for at høre hvor godt det har hjulpet andre på denne måde  altså med Ægløsningstests.

Så mit spørgsmål er, hvor mange positive ÆG-test havde du før du blev gravid? Og hvor gammel var du på daværende tidpunkt.

Kærligst S86

Vi prøvede selv i 2 mdr og ved 3 forsøg brugte jeg æl teste og så var den der.
Bliver 28år om nogle dage

Anmeld

8. august 2012

S86

Hvor fedt altså

Så kan det da være det hjælper os godt på vej også

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Velkommen til siden

Jeg forsøgte mig med ÆL-teste de første tre måneder, men opgav da jeg syntes det var umuligt at hitte redde i.

Vi er også på 4. forsøg, så kan desværre ikke hjælpe dig med testene

Dog vil jeg sige at det jo også lykkes for rigtig rigtig mange uden test, og du (vi) er jo forholdsvis tidligt i projektet

Anmeld

8. august 2012

S86

Jupiter skriver:

Velkommen til siden

Jeg forsøgte mig med ÆL-teste de første tre måneder, men opgav da jeg syntes det var umuligt at hitte redde i.

Vi er også på 4. forsøg, så kan desværre ikke hjælpe dig med testene

Dog vil jeg sige at det jo også lykkes for rigtig rigtig mange uden test, og du (vi) er jo forholdsvis tidligt i projektet

Mange tak skal du ha'

Ja, det er rigtigt. Det er spændende hvornår det bliver vores tur  

Anmeld

8. august 2012

Muffinmus

husker det ikke præcist...

Men min søn var vi en MA og ca 3år om at blive gravid med.Brugte ikke æl teste så vidt jeg husker.

min datter blev lavet efter en SA og ca 5 mdr i alt, dvs gravid,mistede,men gravid igen 4 uger efter, begge gange med æl test.

mit sidste barn tog 1,5 måned, også lavet med æl test.

Anmeld

8. august 2012

SKR

Jeg blev gravid i første forsøg med æl test. Jeg vidste ca hvor mange dage efter mens æl kom. Så testede et par dage omkring forventet æl, og vi have så sex da æl test var positiv. En uges tid efter testede jeg positiv og er nu i 15. Uge.

Det skal så siges at jeg 2 uger før æl havde en sp i 4. Uge ( ikke planlagt gravid), så måske var min krop bare klar.

Jeg er 24 år, og regner med at bruge æl test igen når det engang bliver tid til nr. 2.

Anmeld

9. august 2012

Chili

S86 skriver:

Halløj allesammen

Kærligst S86

Efter min MA'er prøvede vi "naturligt" i 2 måneder og den 3. måned prøvede jeg at købe ÆL test og blev gravid i den måned  

Vi købte clear blue, da jeg har hørt det skulle være svært at aflæse dem med streger  

Clear blue var der i hvert fald ingen tvivl  Jeg havde også prøvet at tælle dage, i forhold til hvor lang cyklus man har og alt det, men det viste sig faktisk at jeg havde ÆL 4 dage før hvad jeg regnede med, også kan man jo blive ved i evigheder!  

Jeg er 20 år og er 29+5 i dag

Held og lykke

Anmeld

9. august 2012

Mor til L&S

S86 skriver:

Halløj allesammen

Kærligst S86

Ved mit første barn brugte jeg ikke ÆL teste og blev gravid i første forsøg.

Ved mit andet barn brugte jeg ÆL teste og blev gravid i andet forsøg.

Jeg er 29 år

Anmeld

9. august 2012

S86

Fedt fedt fedt fedt fedt!

Det lyder da for mig, som om der findes en del eksempler på at det godt kan betale sig at prøve med tests.

Tak tøser og tillykke til jer der er blevet gravide. Det er fantastisk dejligt

Flere er selvfølgelig stadig meget velkomne til at fortælle om deres oplevelser med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.