Hjælp mig lige her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger 

sagen er den at mig og min kæreste er igang med baby projekt . 

og jeg fra 10 dage efter mens startede med og teste for ÆL . 

Jeg stod med en som var negativ kl 08: om morgenen , men fik så først testet kl 20:00 om aftenen ;/ 

ville så høre hvor længe efter en ÆL kan æget befrugtes? 

nogle siger inden for 18 timer ? andre 24 , eller 48 , nogle kun 1 timer? og helt andre 72 timer?

- Jeg ved jo så ikke hvor længe den har været positiv da jeg som sagdt ikke fik testet mellem 8 morgen (negativ) til 8 aften (positiv )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Jupiter

"Man" siger at ægges kan befrugtes 24-48 timer efter du har testet positiv (æl-test).

Dvs. der er jo forskel på æg, og derfor er det svært at sige noget præcist for din situation

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

"Man" siger at ægges kan befrugtes 24-48 timer efter du har testet positiv (æl-test).

Dvs. der er jo forskel på æg, og derfor er det svært at sige noget præcist for din situation

hvornår ville det så evt have været mest oplagt og have sex ?

Anmeld

8. august 2012

Kay

Anonym skriver:

hvornår ville det så evt have været mest oplagt og have sex ?

når i har lyst

det er jo ikke muligt at tæste sig til lige netop det sekund hvor æget løsner sig... og hvis man skulle havde sex på netop det tidspunkt ville der jo slet ik være så mange børn i verden

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

når i har lyst

det er jo ikke muligt at tæste sig til lige netop det sekund hvor æget løsner sig... og hvis man skulle havde sex på netop det tidspunkt ville der jo slet ik være så mange børn i verden

nej det var heller ikke det jeg mente 

jeg mete bare hvornår det ville ha været smart feks 

dagen før , eller li da jeg stod med den positive eller timerne  efter det? eller dagen efter 

hvad for nogle dage der så ville ha været ''bedst

Anmeld

8. august 2012

Jupiter

Anonym skriver:

dagen før , eller li da jeg stod med den positive eller timerne  efter det? eller dagen efter 

Jamen jeg vil mene at det er "bedst" i de 24-48 timer efter du har taget den positive test.

Altså jeg ville nok bare gå i gang når jeg stod med testen, og så have så meget sex som muligt de næste to-tre døgn

Anmeld

8. august 2012

Kay

Anonym skriver:

alle 3 gange så er du sikekr

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger 

sagen er den at mig og min kæreste er igang med baby projekt . 

og jeg fra 10 dage efter mens startede med og teste for ÆL . 

Jeg stod med en som var negativ kl 08: om morgenen , men fik så først testet kl 20:00 om aftenen ;/ 

ville så høre hvor længe efter en ÆL kan æget befrugtes? 

nogle siger inden for 18 timer ? andre 24 , eller 48 , nogle kun 1 timer? og helt andre 72 timer?

- Jeg ved jo så ikke hvor længe den har været positiv da jeg som sagdt ikke fik testet mellem 8 morgen (negativ) til 8 aften (positiv )

Altså fra positiv æl 

har vi haft sex 1 gang inden for de 24 timer og 2 gange inden for de 48 timer , 

pluds vi fra 10 dagen efter mens har haft sex vær 2 dag . 

men vi havde så ikke sex den aften æl fandt sted da kæresten ikke var hjemme øv 

tror i det er nok? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.