Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stinna&Elias<3 skriver: Super min startede for en uge siden så er helt blank ang børnehave Hehe
Super min startede for en uge siden så er helt blank ang børnehave Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarleneOlsen skriver: Hehe .. Han kom ogs i bad hver dag de han gik i vuggestue , vidste man ku være så beskidt ;D
Hehe .. Han kom ogs i bad hver dag de han gik i vuggestue , vidste man ku være så beskidt ;D
MorDk skriver: Det gør min søn også! Han går dog ikke i børnehave men vuggestue
Det gør min søn også! Han går dog ikke i børnehave men vuggestue
MarleneOlsen skriver: De bliver hurtigt beskidte og så alt det sand de har i håret ;D det vil jeg helst undgå i sengen ;D hehe . Han selv sand i ørerene ;D
De bliver hurtigt beskidte og så alt det sand de har i håret ;D det vil jeg helst undgå i sengen ;D hehe . Han selv sand i ørerene ;D
Stinna&Elias<3 skriver: Hvor tit bader i jers bøn dem der går i børnehave ?
Hvor tit bader i jers bøn dem der går i børnehave ?
Lukas kommer i bad hver anden dag, dog er der dage hvor han er møg beskidt flere dage i streg og så kommer han selvfølgelig i bad
Hver anden-tredje dag vedmindre behovet er for mere.
hver dag lige i tiden.... Mudder, sand osv overalt... Selv i ørene.. Tror på at han havde hygget sig den dag
Stinna&Elias<3 skriver: Han kom hjem Idag med helt sorte hænder og streger i Hovdet med jord Hehe
Han kom hjem Idag med helt sorte hænder og streger i Hovdet med jord Hehe
Her i bad hver dag, og rent tøj på hver dag.
Vi andre kan os godt li og være rene, og går os i bad hver dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128