Har sagt ja til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2012

4kløver

Men har fortrudt. BH havde ferie da vi skulle svare så vi havde ikke en chance for at se den.. Nu er den set inden i og vil helst sige nej.
En der har prøvet det samme og hvad skete der.
Manden ringer i morgen og prøver at snakke med dem.
Tænker også på om hun så kommer hjem og gå eller om hun kan blive hos DP. Hun havde først plads fra 1 okt hvor hun bliver 3 sidst i oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Lullaby

4kløver skriver:

Men har fortrudt. BH havde ferie da vi skulle svare så vi havde ikke en chance for at se den.. Nu er den set inden i og vil helst sige nej.
En der har prøvet det samme og hvad skete der.
Manden ringer i morgen og prøver at snakke med dem.
Tænker også på om hun så kommer hjem og gå eller om hun kan blive hos DP. Hun havde først plads fra 1 okt hvor hun bliver 3 sidst i oktober

I min kommune (VB) der kommer ungerne i bh den måned hvor de fylder 3 medmindre det er en kombi børnehave/VS. Hos os fanger fælden hvis man siger ja. Så bliver man slettet fra listen. Og så kan man ikke komme på igen (på samme plads). Så ryger man i bunden. Derfor er vores også skrevet op til en vi ved vi gerne vil have (og med 2 og 3 er med samme vilkår). Vi har selv gået derud og snakket med dem så snart barnet er blevet født. Her skal man nemlig kæmpe lidt for en god plads

Anmeld

8. august 2012

4kløver

Lullaby skriver:

I min kommune (VB) der kommer ungerne i bh den måned hvor de fylder 3 medmindre det er en kombi børnehave/VS. Hos os fanger fælden hvis man siger ja. Så bliver man slettet fra listen. Og så kan man ikke komme på igen (på samme plads). Så ryger man i bunden. Derfor er vores også skrevet op til en vi ved vi gerne vil have (og med 2 og 3 er med samme vilkår). Vi har selv gået derud og snakket med dem så snart barnet er blevet født. Her skal man nemlig kæmpe lidt for en god plads

Ok øv. Den er så slem at jeg heller vil ha hende hjemme

Anmeld

8. august 2012

Lullaby

4kløver skriver:

Ok øv. Den er så slem at jeg heller vil ha hende hjemme

Har du mulighed for det?

Anmeld

8. august 2012

4kløver

Lullaby skriver:

Har du mulighed for det?

Ja. også er det bare i legestue igen.
Hun gik hjemme her til april men jeg kunne ikke underholde hende hver dag (jeg var for kedelig) så hun begyndte i Dp. Hun skulle ellers kun i bh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.