Vi fejlede ... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

betina23

ville ikke gå uden a gi et

Anmeld

8. august 2012

Clisolka

Det er jeg ked af at høre. Det lyder til at du er rimelig afklaret i forhold til det. Men ved du hvad, du skal nok klare den 

Du får en masse krammere din vej, for det har du brug for 

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Hvordan dælen kommer man op igen ?

Skal jo finde arbejde/skole, og alt muligt, nyt netværk, nye venner, flytter til en helt anden landsdel :/ ?

Anmeld

8. august 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Yep, så gik kæresten og jeg fra hinanden ..

dette er så det endelige, han bliver boende i lejligheden og jeg flytter hjem til min far igen for at starte helt fra bunden igen. Suk, føler jeg har fejlet .. har boet ude lige siden jeg blev 18, og skal nu flytte hjem til min ene forælder igen .. føler  virkelig jeg har fejlet, er så skuffet over at det kom så langt ud ..

Vi har kommet sammen i noget tid (tid er ikke altafgørende i min verden) boede sammen og havde mange drømme, men her de seneste 2 måneder har vi haft virkelig mange problemer med økonomien og en masse andet lort, vi er begge meget jaloux anlagt og har ADHD, så skænderierne blev kørt helt op i det røde felt .. Vi har fundet ud af tingene hver gang, men denne her gang er det endeligt slut.

Vi kører hinanden psykisk ned, vi træder på hinanden, vi er for dumme, vi fejlede .. Er så skuffet over mig selv .. 22 år og skulle flytte hjem igen og starte på en frisk? Amen, jeg burde have været klogere .. vi har heldigvis ingen børn, men havde så mange drømme om børn .. men ja, det er sku for sent nu ...

Skal tilbage til ingenting og bo, og finde en ny hverdag frem

Vil intet med dette her indlæg, bare ytre mig, og evt bare få et kram .. ja, jeg er sgu ynkelig

ps. Respekter min anonymitet.

Du får et kram fra mig. 

Håber du med tiden vil få det bedre, det er jeg sikker på nok skal ske. men nogen gange er det faktisk Ikke så slemt at starte helt for ny igen, håber du får en masse ny energi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.