Efterårshue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Nea85

Hej med jer

Jeg er så småt begyndt at købe alt Claras efterårs- og vinterudstyr, og jeg nyder det!

Hun skal have en Racing Kids hue til vinter, men jeg er i tvivl om, hvilken efterårshue hun skal have..

Vil I ikke vise billeder af de huer I har købt eller har tænkt jer at købe - gerne både efterårs og vinter

Hun er forresten 15 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

serinasmor

Nea85 skriver:

Hej med jer

Jeg er så småt begyndt at købe alt Claras efterårs- og vinterudstyr, og jeg nyder det!

Hun skal have en Racing Kids hue til vinter, men jeg er i tvivl om, hvilken efterårshue hun skal have..

Vil I ikke vise billeder af de huer I har købt eller har tænkt jer at købe - gerne både efterårs og vinter

Hun er forresten 15 måneder..

umiddelbart tror jeg serina får noget i denne stil til efterårsbrug .. og en elefanthue til vinter

Anmeld

8. august 2012

Nea85

serinasmor skriver:

umiddelbart tror jeg serina får noget i denne stil til efterårsbrug .. og en elefanthue til vinter

Den er rigtig fin!
Jeg har også været inde på hjemmesiden og lure lidt, dog bare i lidt mindre størrelser

Jeg har set, at man kan få to slags bomuldselefanthuer i mærket Racing Kids, en med ét lag og en med to lag stof, dem overvejer jeg også som efterårshue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.