Åh nej, så er det nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Vivian87

Suk suk suk!! Min lille skattemus skal starte i dagpleje imorgen og jeg har det elendigt med det!! Føler simpelthen at jeg "mister" hende

Det føles bare SÅ unaturligt at skulle aflevere hende hos en anden som så skal passe hende! Jeg er jo hendes mor, hun er alt for mig! JEG skal passe på hende og være der for hende!

Tænk hvis jeg går glip af at hun begynder at kravle, eller gå eller noget helt tredje

Åhhhhh altså, jeg synes det er hårdt er sikkert bare en pylret mor, men ja... Så er det sådan det er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

anynom

Vivian87 skriver:

Suk suk suk!! Min lille skattemus skal starte i dagpleje imorgen og jeg har det elendigt med det!! Føler simpelthen at jeg "mister" hende

Det føles bare SÅ unaturligt at skulle aflevere hende hos en anden som så skal passe hende! Jeg er jo hendes mor, hun er alt for mig! JEG skal passe på hende og være der for hende!

Tænk hvis jeg går glip af at hun begynder at kravle, eller gå eller noget helt tredje

Åhhhhh altså, jeg synes det er hårdt er sikkert bare en pylret mor, men ja... Så er det sådan det er!

Du får lige et stort og det skal nok gå!

Anmeld

8. august 2012

Missq4

det er hårdt men også godt for ungerne at komme ud til nogen på ejen alder men det gør det bestemt ikke minder hårdt håber det bliver letter når i kommer af sted

Anmeld

8. august 2012

Mother-love

Lige en krammer til dig. Kan godt selv huske det. Jeg synes også det var hårdt. Men nu er jeg vildt glad for det. For ved at isabella elsker og komme derover. De andre lodt større børn forguder hende og det er så dejligt at se. Jeg var også utrolig bange for at gå glip af de forskellgie ting. Men det tænker jeg ikke over mere for det er ligeså stort at se det der hjemme første gang selvom de måske har gjort det i vuggestuen eller i dagplejen. Detsjove er bare at i vs kan isabella stortset alt. Drikke af kop selv osv. Men der hjemme kan hunbestemt ikke drikke selv. Griner.

Det akal nok gå. Og du bliver super glad for det. For du oplever at dit barn er så glad for at være sammen med de andre børn.

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

Føler med dig. 

Freja startede mandag i sidste uge. Og jeg tænker også "hvad nu hvis det ikke er mig der ser hende tage de første skridt" og "tænk at det ikke længere er MIG der skal være sammen med hende størstedelen af dagen" Og så tanken om hvis hun græder ulykkeligt når jeg går. DET er heldigvis ikke sket endnu - bliver helt dårlig ved tanken.

Jeg vil sige, at det går bedre nu hvor jeg har set hvor glad hun rent faktisk er for at kommer derhen. Hun kan generelt godt lide at være blandt andre mennesker - og specielt børn. Så hun HYGGER sig.  Hun er glad når vi afleverer - men bliver også rigtig glad når hun ser os igen.

Håber også det går nemmere for dig når der er gået nogle dage. Den første dag var Freja der bare en time alene. Jeg kunne slet ikke slappe af og kiggede på uret hele tiden. Nu kan jeg allerede nyde det lidt mere og prøver bare at udnytte det til lidt tid for mig selv og sammen med kæresten. 

Held og lykke med det - det skal nok gå. 

Anmeld

8. august 2012

KarinaA

puha, ved hvad du gennemgår, jeg begyndte med den bette i mandags, jeg græder stadig når jeg går derfra, selvf. ikke når hun ser det, men når jeg er i en passende afstand.. der er så tomt derhjemme. og jeg føler bare jeg svigter helt vildt ! og idag græd hun da hun blev afleveret .. jeg havde nær taget hende med mig igen  

men hvis det kan trøste dig, så skal du ikke være så ked af det, det er for barnets eget bedste .. og min sidder altid og leger med de andre når jeg så kommer igen .. og så havde hun næsten ikke tid til mig  

tænk på at vi som mødre er mere pylret end de er og at de lære utrolig meget af det  

Husk at det er for den bettes eget bedste  

men gud hvor er det altså hårdt !!  

Anmeld

8. august 2012

Annemor...

Min søn er lige startet igår, der var vi der dog kun i 1½ time og jeg var der hele tiden. Men idag har han været alene i 4 timer dernede og det er bare gået super godt Men man skal vænne sig til at det er andre der faktisk har mere tid sammen med dem end man selv har Men bare tag det roligt det skal nok gå

Anmeld

8. august 2012

Vivian87

Tusind tak for alle jeres kommentarer jeg ved jo godt at det blir godt for hende og jeg tror også jeg får godt af at få lidt "alene" tid

Men ja, det er dælme hårdt! Håber det blir nemmere når jeg kan se at hun er glad for det! Hun er bare ikke glad for andre mennesker, heller ikke dem hun kender, så frygter det lidt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.