Hvornår kan jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser! Jeg havde min sidste mens. D 20 juli - føler at den er der denne gang, men er det ikke for tidligt at teste? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

8. august 2012

Anonym trådstarter

IngEn der kan hjælpe ? 

Anmeld

8. august 2012

LMX

Det er for tidligt.. Du kan teste den dag hvor du forventer at få din næste menstruation.

Lykke til med projektet

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det er for tidligt.. Du kan teste den dag hvor du forventer at få din næste menstruation.

Lykke til med projektet

Tak for svar! Min første cyklus efter p- pille stop var på 36 dg og sidst var den på 31 dg! Hvornår skal jeg så regne med at kunne teste denne gang?

Anmeld

8. august 2012

LMX

Anonym skriver:

Tak for svar! Min første cyklus efter p- pille stop var på 36 dg og sidst var den på 31 dg! Hvornår skal jeg så regne med at kunne teste denne gang?

Det er svært at sige.. Det er ikke sikkert at din cyklus er helt stabil endnu. Men du kan da tage en af de tidlige tests på 31. dagen og se hvad der sker.

Det er skide svært at vente, jeg ved det.. Når man først er gået igang så skal det bare være NU

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det er svært at sige.. Det er ikke sikkert at din cyklus er helt stabil endnu. Men du kan da tage en af de tidlige tests på 31. dagen og se hvad der sker.

Det er skide svært at vente, jeg ved det.. Når man først er gået igang så skal det bare være NU

Hihi ja må bare være tålmodig ;-) men ja det er så svært og vente og især når enscyklus er så laaaaang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.