Hjemmelavet skattekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.218 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Karo

Min søn har fødselsdag på lørdag og fredag kommer børnehaven forbi

Vi vil derfor lave en simpel skattejagt, som er rimelig nem, og som ikke tager for lag tid. Jeg har derfor været igang og fået lavet skattekortene, som bare mangler at rulles sammen med et rødt bånd.

Meningen er at de får historien at jeg mødte en pirat på vej hjem fra supermarkedet, som stajl de godter jeg havde købe til fødselsdagen. Nu har jeg så fundet det her skattekort men kan ikke finde ud af det, og om de har lyst til at hjælpe.

Det første kort sender dem til vores hoveddør, hvor det næste ligger, som sender dem vidre til bilen. Her ligger det næste kort som sender dem ind til Marcus seng og herfra sendes de ud i legehuset hvor skatten ligger

Det skal nok blive sjovt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Mette.

Karo skriver:

Min søn har fødselsdag på lørdag og fredag kommer børnehaven forbi

Vi vil derfor lave en simpel skattejagt, som er rimelig nem, og som ikke tager for lag tid. Jeg har derfor været igang og fået lavet skattekortene, som bare mangler at rulles sammen med et rødt bånd.

Meningen er at de får historien at jeg mødte en pirat på vej hjem fra supermarkedet, som stajl de godter jeg havde købe til fødselsdagen. Nu har jeg så fundet det her skattekort men kan ikke finde ud af det, og om de har lyst til at hjælpe.

Det første kort sender dem til vores hoveddør, hvor det næste ligger, som sender dem vidre til bilen. Her ligger det næste kort som sender dem ind til Marcus seng og herfra sendes de ud i legehuset hvor skatten ligger

Det skal nok blive sjovt.

Hvor er det fint. Den bliver uden tvivl en succes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.