Hjælp lige begyndt i børnehave men!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2012

Christina :-)

Min søn er statet i børnehave for en uge siden det er måske bekymrer mig lidt er når vi hjemme snakker hab meget om børnehaven men når han ser den så nægter han og gå med ind;/ han siger bare nej nej nej det jeg vil spøg om er det normalt eller et det fordi han ikk rigtig kan li det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

MariaKyedDK

Stinna&Elias<3 skriver:

Min søn er statet i børnehave for en uge siden det er måske bekymrer mig lidt er når vi hjemme snakker hab meget om børnehaven men når han ser den så nægter han og gå med ind;/ han siger bare nej nej nej det jeg vil spøg om er det normalt eller et det fordi han ikk rigtig kan li det?

Han har kun gået der 1 uge, han skal lige vende sig til det

min søn var 1 måned om at vende sig til det, og tro mig, din dreng kan ikke undværer børnehaven når han først har gået der et stykke tid

så det er helt normalt, det er skide hårdt for dig nu, men bare rolig, det kommer til at gå godt...

Anmeld

8. august 2012

MariaKyedDK skriver:

Han har kun gået der 1 uge, han skal lige vende sig til det

min søn var 1 måned om at vende sig til det, og tro mig, din dreng kan ikke undværer børnehaven når han først har gået der et stykke tid

så det er helt normalt, det er skide hårdt for dig nu, men bare rolig, det kommer til at gå godt...

Tak for du gad og svare man bekymrer sig vel lidt

Anmeld

8. august 2012

MariaKyedDK

Stinna&Elias<3 skriver:

Tak for du gad og svare man bekymrer sig vel lidt

Ja det gør man, jeg var selv meget meget ked af det når jeg aflevede om morgen, men man vender sig til det på en måde...

det er super hårdt, nu her om et par dage skal min søn på 5 år starte i skole, og TRO mig, det er endnu Hårdere synes jeg.... så jeg er selv en bekymrede og pylrede mor lige for tiden

Anmeld

8. august 2012

MariaKyedDK skriver:

Ja det gør man, jeg var selv meget meget ked af det når jeg aflevede om morgen, men man vender sig til det på en måde...

det er super hårdt, nu her om et par dage skal min søn på 5 år starte i skole, og TRO mig, det er endnu Hårdere synes jeg.... så jeg er selv en bekymrede og pylrede mor lige for tiden

Ja igår løb han efter mig da jeg gik og kaldte mor mor mor og da han ikk ku komme videre stod han på af ruden imens tårerne trillede ned af kinderne der må jeg indrømme på vej hjem der stor tude jeg :/ det var hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.