Frygter PCO ;( nogen råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hejsa... 

Har siddet og Googlet Info om pco...!

Har de fleste symptomer, er normalvægtig og meget forvirret cyklus - har siden pille stop kun haft mens 2 gange med meget lang tid i mellem... Er en smule trist 

Nogen som kan give gode råd og har opnået graviditet på trods af pco? Vi har forsøgt i 8 mdr nu og har kun haft mens 2 gange  

Håber der er nogen derude, som vil besvare selvom jeg er anonym!

Kh en trist trist baby.dk bruger

Du skal gå til din læge med mistanke om Pco og forskudt cyklus... du har jo kun haft ægløsning 2 gange i løbet af de 8 måneder her. 

Jeg havde selv 2-9 mdr imellem mine menstrationer, jeg fik metformin af min gynækolog, og tabte mig dog , da jeg er overvægtig. Jeg spiste sundere skar ned på sukker og kulhydrater.. Og jeg er naturligt gravid nu . Håber det hjalp dig lidt... synes du skal gå til læge når din cyklus er så uregelmessig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Du skal gå til din læge med mistanke om Pco og forskudt cyklus... du har jo kun haft ægløsning 2 gange i løbet af de 8 måneder her. 

Jeg havde selv 2-9 mdr imellem mine menstrationer, jeg fik metformin af min gynækolog, og tabte mig dog , da jeg er overvægtig. Jeg spiste sundere skar ned på sukker og kulhydrater.. Og jeg er naturligt gravid nu . Håber det hjalp dig lidt... synes du skal gå til læge når din cyklus er så uregelmessig. 

Tak for svar dejligt at høre du blev gravid uden hjælp! Hvor lang tid arbejdede i på sagen, hvis jeg må spørge? 

Jeg har kontaktet lægen i dag for nærmere undersøgelse..  For at jeg kan få lidt hjælpemidler til at få gang i systemet.. Ellers blir det lidt vært at få baby

Kh

Anmeld

8. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for svar dejligt at høre du blev gravid uden hjælp! Hvor lang tid arbejdede i på sagen, hvis jeg må spørge? 

Jeg har kontaktet lægen i dag for nærmere undersøgelse..  For at jeg kan få lidt hjælpemidler til at få gang i systemet.. Ellers blir det lidt vært at få baby

Kh

Ja vi har så brugt 5 år...  og været gravid 5 gange ... tabt 4 af gangene. 

men har haft 1 graviditet 1 gang om året ca, og har ikke brugt beskyttelse siden start. 

Den her gang tabte jeg mig 14 kg, fik metformin, og fik p piller 3 mdr stoppede på p pillerne igen og min cyklus blev meget bedere...  

Jeg håber din læge kan hjælpe dig..

Anmeld

8. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Ja vi har så brugt 5 år...  og været gravid 5 gange ... tabt 4 af gangene. 

men har haft 1 graviditet 1 gang om året ca, og har ikke brugt beskyttelse siden start. 

Den her gang tabte jeg mig 14 kg, fik metformin, og fik p piller 3 mdr stoppede på p pillerne igen og min cyklus blev meget bedere...  

Jeg håber din læge kan hjælpe dig..

Okay.. Dejligt at det er lykkedes for jer efter så lang tid og mange forsøg! Det må have været hårdt... 

Håber jeg også han kan - det er er ved at være rigtig hårdt, især når kæresten endelig er KLAR til at blive far  Har selv været klar til at blive forælder længe...

Kh 

Anmeld

9. august 2012

Anonym trådstarter

Update: Er blevet henvist til gyn. ambulatorie for at få sat gang i stimulationsbehandling! dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.