Ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Kommer der altid 2 strejer på en ægløsningstest lige meget hvilken dag på måneden man tager testen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Kommer der altid 2 strejer på en ægløsningstest lige meget hvilken dag på måneden man tager testen ???

Ved mig gør der :-)

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Ved mig gør der :-)

Har du prøvet at teste med ægløsningsteste fra mens slut til mens start - en hel måned i trak da ?

Anmeld

7. august 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Har du prøvet at teste med ægløsningsteste fra mens slut til mens start - en hel måned i trak da ?

Ja det har jeg faktisk gjort en måned, ellers tester jeg fra mens slut til positiv test og nogle gange igen lige inden mens da jeg har oplevet positiv ÆL test lige før mens. Gør det selvfølgelig for at blive gravid men også fordi jeg er nysgerrig på kroppen.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Ja det har jeg faktisk gjort en måned, ellers tester jeg fra mens slut til positiv test og nogle gange igen lige inden mens da jeg har oplevet positiv ÆL test lige før mens. Gør det selvfølgelig for at blive gravid men også fordi jeg er nysgerrig på kroppen.

Okay tak for svar

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

andre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.