testdag må man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

hej piger 

sagen er den at jeg har testdag om 14 dage' 

men kom så i tanke om jeg etenlig gerne vil have farver hår 

kan det skade jeg gør det nu eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

ekebiv

Anonym skriver:

hej piger 

nu kender jeg jo selvfølgelig ikke dit cyklus men hvis du har testdag om 14 dage er du vel knap gravid endnu og så er det vel sikkert nok tænker jeg

Anmeld

7. august 2012

S.Maria

Hvis du først har testdag om 14 dage er det vel først omkring disse dage du har ægløsning. Så hvis det var mig ville jeg bare farve mit hår 

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hej piger 

du er næppe blevet gravid endnu så tror jeg sagtens du kan

Anmeld

7. august 2012

Jupiter

Sådan mere generelt kan det svares at der er mange delte meninger om hårfavning og graviditet.

Nogle mener det er NO-GO og andre mener det er helt fint - og så findes der jo utallige modererede holdninger som ligger derimellem

Jeg var tilfældigvis ved frisøren i går og få lavet striber (som ikke lægges i hovedbunden), og vi prøver jo selv at blive gravide. Jeg har testdag på søndag.

Min frisør fortalte at det seneste studie hun kender til, har ytret at man stadig fraråder hårfavning under graviditet, men at det ikke har været muligt at påvise nogle bivirkninger (endnu).

Min egen holdning er, at så længe det ikke er decideret kraftig bundfarve, så synes jeg at fx striber ca. 3 gange i løbet af en graviditet er okay.

Og så længe man prøver at blive gravid, synes jeg også bare man skal holde sig til striberne (undgå kras bundfarve) - da det kan jo tage lang tid for nogle at lave ønskebabyen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.